שווה לך לעבור על הכבל (+) שמגיע מהמצבר לסטרטר ריליי ואת ה (-) שמגיע מהמצבר לשלדה, אותם ניתקת כשהוצאת להטענה וחיברת חזרה שהחזרת, אולי יש נתק באחד מהם והפירוק/ הרכבה גרמו לאחד מהם להתיישב בצורה שהעביר את הזרם שצריך
עוד בדיקה פשוטה היא לחבר מצבר חיצוני וכבלים לקיים ברגע שהבעיה מתרחשת כדי לשלול בעיית מצבר
אם הריליי מתקתק זה לא אומר שהוא תקין פנימית ומעביר מתח מלא בין הקטבים, אז בתור התחלה קצר את 2 הקטבים עליו עם סוויץ פתוח ותראה אם הסטרטר מסתובב תקין. אם מסתובב תקין ובהתחשב בבדיקות שעשית כנראה שהסטרטר ריליי תקול.


 
			
			


 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה