להיפך- אם אתה בירידה תלולה אז יש סיכוי שבשני הוא כן יניע לך כי עצם זה שאתה בירידה אתה מצליח לתת יותר התנגדות לגיר שמנסה להסתובב בכח כשאתה משחרר את הקלאץ.
באותה ירידה הוא יניע לך יותר בקלות בשלישי-רביעי.
אם אתה דוחף אותו אז בטח שבשלישי/רביעי יהיה לך יותר קל. אם אתה יודע מה אתה עושה והאופנוע לא תקול (חוץ מעניין המצבר, כמובן), אז אפילו בחמישי.

אתה לא הראשון שיש לו את הנטייה לחשוב שב'דרדור' מניעים בהילוך שני. אם למנוע קשה להניע ואתה מנסה לשכנע אותו בכח אז אולי הילוך נמוך עדיף. אם אתה יודע שאין בעיה למנוע אלא הוא רק צריך קצת עזרה להתחיל להסתובב- נסה הילוך גבוהה יותר. יותר קל, יותר בריא לגיר, ויותר בטיחותי.
נסה ותהנה.