עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: כלי חדש לרוכב חדש

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    הודעות
    8

    כלי חדש לרוכב חדש

    היי לכולם , אני לא צעיר אבל אני רוכב חדש דנדנש (שבוע מהטסט), אני מחפש כלי ראשון שיהיה רגוע נוח ובטוח לנסיעות מהבית לעבודה וכו, ממש לא מתכוון להשתגע וקטנועים לא באים בחשבון (אם כבר משבר גיל הארבעים אז עד הסוף), די אהבתי את ה nc750dct וחושב לרכוש אחד חדש , מה דעתכם/ המלצתכם על הבחירה

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    בחירה מצויינת. אני רוכב על דגם ה-700 של ה-NC וחייב לאמר שהוא פשוט אופנוע מעולה שעושה הכל-מהכל כל עוד לא מחפשים לטוס נמוך.
    זה בקלות יכול להיות האופנוע האחרון שתקנה, הם מגיעים בלי בעיה למאות אלפי ק"מ (כמה חבר'ה מברזיל בקבוצה העולמית של ה-NC מראים מעל 400 אלף ק"מ על מנוע מקורי).
    אם אתה שוקל את הגרסא האוטומטית אז בכלל - כל היתרונות של קטנוע, כל הכיף והחוויה של אופנוע לכל דבר.
    בנוסף יש גם אחלה קהילה לאופנוע!

    קח לך NC ולא תתחרט, זה בטוח.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי פניקס צפיה בהודעה
    היי לכולם , אני לא צעיר אבל אני רוכב חדש דנדנש (שבוע מהטסט), אני מחפש כלי ראשון שיהיה רגוע נוח ובטוח לנסיעות מהבית לעבודה וכו, ממש לא מתכוון להשתגע וקטנועים לא באים בחשבון (אם כבר משבר גיל הארבעים אז עד הסוף), די אהבתי את ה nc750dct וחושב לרכוש אחד חדש , מה דעתכם/ המלצתכם על הבחירה
    למה DCT?
    אתה לא מצליח לתפעל ידית קלאץ' ורגלית הילוכים?
    "קטנועים לא באים בחשבון" - אבל אופנוע אוטומט כן?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה DCT?
    אתה לא מצליח לתפעל ידית קלאץ' ורגלית הילוכים?
    "קטנועים לא באים בחשבון" - אבל אופנוע אוטומט כן?
    יש לא מעט אנשים שרוצים את קלות התפעול של הקטנוע אבל את תנוחת הרכיבה וה"פוזה" של אופנוע לכל דבר. אין שום דבר רע בזה, במיוחד שהתיבה ב-NC היא בעלת מספר מצבים שעובדים בצורה מאוד מדוייקת.
    בנוסף, להרבה רוכבים צעירים ממליצים "להתחיל מקטנוע, ללמוד את הכביש במקום להתרכז בהילוכים ורק אז לעבור לאופנוע". אני לא רואה סיבה למה אותה גישה לא יכולה להיות תקפה גם לגבי אופנוע אוטומטי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    יש לא מעט אנשים שרוצים את קלות התפעול של הקטנוע אבל את תנוחת הרכיבה וה"פוזה" של אופנוע לכל דבר. אין שום דבר רע בזה, במיוחד שהתיבה ב-NC היא בעלת מספר מצבים שעובדים בצורה מאוד מדוייקת.
    בנוסף, להרבה רוכבים צעירים ממליצים "להתחיל מקטנוע, ללמוד את הכביש במקום להתרכז בהילוכים ורק אז לעבור לאופנוע". אני לא רואה סיבה למה אותה גישה לא יכולה להיות תקפה גם לגבי אופנוע אוטומטי.
    מה יש "להתרכז בהילוכים"?
    ראשון למטה, השאר למעלה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה יש "להתרכז בהילוכים"?
    ראשון למטה, השאר למעלה.
    קשה לאנשים בימנו אנו לבצע פעולות נהיגה שאינן כוללות וויז/סמס/דיבור/איפור.
    הילוכים להסתכל על הכביש ובאופן כללי לנהוג זה יותר מדי. אז כן הוא רוצה אופנוע בלי אופנוע.
    לא מבין לא מובן.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי פניקס צפיה בהודעה
    היי לכולם , אני לא צעיר אבל אני רוכב חדש דנדנש (שבוע מהטסט), אני מחפש כלי ראשון שיהיה רגוע נוח ובטוח לנסיעות מהבית לעבודה וכו, ממש לא מתכוון להשתגע וקטנועים לא באים בחשבון (אם כבר משבר גיל הארבעים אז עד הסוף), די אהבתי את ה nc750dct וחושב לרכוש אחד חדש , מה דעתכם/ המלצתכם על הבחירה
    ננסי זה יופי של אופנוע להתחיל איתו. החסרונות הם שהוא משעמם והכי דומה לקטנוע. אם אתה מדבר על משבר גיל ה-40 ומדגיש שאתה לא רוצה קטנוע אז תמשיך לחפש משהו אחר. אולי ויסטרום 650 או f750gs.

    באופנוע, בשונה מאוטו, לידני יש רק חסרונות. חלק מהשליטה בכלי תלויה בהילוך שאתה נמצא בו. ככלי ראשון לא הייתי מתחיל עם אוטומט.

    אה, וברוך הבא למועדון.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    באופנוע, בשונה מאוטו, לידני יש רק חסרונות. חלק מהשליטה בכלי תלויה בהילוך שאתה נמצא בו. ככלי ראשון לא הייתי מתחיל עם אוטומט.

    אה, וברוך הבא למועדון.
    אני מניח שהתכוונת שיש רק יתרונות לידני. לדעתי זה רלוונטי גם לרכב, אבל בהיקף צר יותר.
    מעבר לזה, מסכים ש nc זה אחלה בחירה לכלי ראשון, אם יש רישיון בלתי מוגבל כמובן.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    אני מניח שהתכוונת שיש רק יתרונות לידני. לדעתי זה רלוונטי גם לרכב, אבל בהיקף צר יותר.
    מעבר לזה, מסכים ש nc זה אחלה בחירה לכלי ראשון, אם יש רישיון בלתי מוגבל כמובן.
    התכוונתי שלאוטומט באופונע יש רק חסרונות.
    בדגמים החדשים אפשר לקבל גם ננסי מוגבל A1.

  10. #10
    אחרי עשרות שנים עם גיר ידני ברכב ואופנועים.
    אפס ניסיון עם קטנועים.

    לא עלה בדעתי מעולם לוותר על השליטה שהגיר הידני, בעיקר הקלאץ, מאפשר.

    ואז, אחרי שהתדרדרות המוסרית החלה עם רכב בעל גיר רובוטי דו מצמדי, והתפעלות מהרהיטות והזריזות. רכבתי על אפריקה DCT.

    אחרי כמה דקות של מציאת התכנות המתאים, מתוך ארבע אפשרויות, הבנתי שזה בעיקר יתרונות.

    ב99 אחוז מהמצבים זה נוח יותר, מדויק יותר וחלק יותר. וב-1 אחוז יש מנופי הילוכים/שליטה ידנית.

    בקיצור, יש זמן הסתגלות קצר, אבל צריך לזכור שזה לא וריאטור, זה גיר ידני לכל דבר, ורק התפעול שלו רובוטי. צריך לנסות לפרק זמן מסוים אבל מאמין שיש רבים שיאמצו בשמחה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    על החדש או הקודם?
    בחדש המערכת מתחשבת גם בזווית הטיה ואומרים שהיא עובדת נהדר

  12. #12
    אכן מדבר על החדש.
    לא מכיר את הגרסאות קודמות, לא הייתי מוכן לשמוע על זה עד לאחרונה, שמרנות...

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני חזרתי לאופנוע בעיקר בשביל לבחוש בעצמי בהילוכים. אחרת רוב היתרונות הם של קטנוע (ולא חסרים היום קטנועים שיודעים גם לתת בראש).

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ממה שראיתי תמיד אפשר לקנות רגלית הילוכים לאופנועי DCT. הדבר היחיד ששונה הוא המחסור בקלאץ.
    הרכיבה על DCT בזמן תנועה דומה מאוד לרכיבה עם quickshifter דו כיווני.

    למעט ווילי ורכיבת שטח רצינית, למה אתם באמת צריכים את הקלאץ'?
    אני אוהב את השליטה בחיבור בין המנוע לגלגל ואת הקליק כשהתיבה מחליקה להילוך הנכון, אבל בכנות? 99% מהזמן אני רוכב בדיוק כמו שרכבתי עם DCT במצב ידני.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    מצד אחד אופנוע אוטומטי זה עדיין אופנוע ולא קטנוע, למרות שלא ניסיתי, אבל עדיין חלק מהחוייה והשליטה באופנוע הוא הגיר הידני.
    ברגע שמתרגלים זה הולך באוטומט בלי לחשוב על זה, גם אין כמעט את הבלאגן של הקלאץ' כמו ברכב בפקקים
    יש המון כלים טובים וידידותיים לרוכבים חדשים-סדרת ה X של הונדה וה NC, ויסטרום, SV650, mt07, טרייסר 700 ועוד.
    Tracer 900

אשכולות דומים

  1. אופנוע לרוכב חדש
    על ידי maximu בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-08-2018, 14:15
  2. Yamaha YZF-R3 לרוכב חדש
    על ידי Isrecpecr312 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 28-08-2018, 11:44
  3. A1 לרוכב חדש בתקציב מוגבל
    על ידי zx12r בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 25-03-2018, 20:26
  4. 1-0 לרוכב על הנינג'ה.
    על ידי shushu בפורום אוף טופיק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 28-06-2016, 20:25
  5. קטנוע 125 לרוכב מתחיל
    על ידי ohadifrach בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-08-2015, 19:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO