אז תנסה למכור, אם אתה חושב שזה המצב.
לא ממש מבין מה השאלה שלך... או שאתה מנסה לנצל את השרשור למאין מודעת מכירה סמויה/סקר שוק?
אם כן, אז אתן לך את דעתי במסגרת ה"סקר שוק".
אני לא הייתי קונה ב-15K אופנוע 250 בן שנתיים עם 20+ אלף ק"מ, כשאפשר לקנות אופנוע (כזה או דומה של יצרן אחר) חדש עם יד יבואן ו-0 ק"מ בקצת מעל ל-20. מבחינתי, זה פשוט מעט מדי הנחה עבור הבלאים (שתמיד קיימים באופנוע משומש) ועבור הסיכון שהאופנוע נרכב בצורה אגרסיבית, והספיק לצבור בלאי מואץ.
אני בדעה שאם הזמן הוא מצרך יקר - קח את מה שהטרייד מציע לך, אתה כנראה תפסיד לא יותר מ-2000-3000 שקל מהמחיר שתשיג עליו בעצמך.
אם הזמן שלך לא כזה יקר, פרסם את האופנוע במחיר שנראה לך הגיוני (קרי - במחיר שאתה בעצמך היית מוכן לשלם על אופנוע כזה + מרווח גמישות קטן) ותראה האם קיים ביקוש ער כמו שנראה לך.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לא מוכרים יותר Z250 חדש, האחרון היה ב2018 ועמד על 25000₪.
כנל נינגה 250.
יש GSXR250 שעולה 29 אלף
CF MOTO 250 שעולה 22 אלף אבל זה מותג חדש וסיני, לא יודע כמה שוק יש לו
CBR 250 כבר גם לא מייצרים, רק 300
GTR250 של יוסאנג גם לא נכמר יותר ,יש קסטום של 300 סמק, שונה לגמרי.
כלים כמו R3 MT03 וחבריהם ב300 סמק, עוברים את ה38 אלף שקל לחדש
ואז יש את ה400 שעולים בערך אותו דבר
לכלים האלה יש כ40 כס סוס, שזה מה שיש על שלי אחרי בדיקה ממוחשבת.
Z300 כבר אין חדש - משומש יותר ישן משלי עם כפול בקילומטר אתה תמצא ב18-20אלף
אז אותי מעניין, מאיפה לעזעזל אתה שואב אתה מידע שלך?
נערך לאחרונה על ידי marki; 26-01-2020 בשעה 22:31.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
דיוק 250 אפס קילומטר עם יד יבואן. 21500 על הכביש, מוזמן לבדוק אותי ביד2.
לא כזה מזמן ראיתי נינג'ה 250SL (Z בתוספת פיירינג) יד יבואן ב-23. מניח שהם כבר נגמרו.
איך הגעת ל-40 כ"ס מ-Z250SL אני לא יודע ולא מאמין. אופנוע עם 28 כ"ס בקראנק, אגזוז פתוח ותוכנה יגרד לך גג עוד 1.5 כ"ס (מינוס 10%, כי אתה מודד בגלגל).
כנראה שבבדיקה הממוחשבת שעשית יש קצת באגים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual