עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 44

אשכול: קטנוע מתחמם באמצע החלפת נוזל קירור

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    159

    קטנוע מתחמם באמצע החלפת נוזל קירור

    ניסתי להחליף היום נוזל קירור בקטנוע ניזקתי את כל המים טוב טוב הזזתי את האופנוע למטה לצד ימין שכל שאריות המים יצאו ושפכתי מים מזוקקים לרדיאטור כדי לשטוף תמערכת ופתחתי את הפקק כדי שיצאו בועות אוויר חיכתי כמה דקות כלום המנוע כבר הגיע לטמרטורת עבודה והמים היו כמה בועות שהמים יורדים אחרי זה הוספתי עוד ופתאום אני רואה בצד 3 פסים של חום שזה אומר הקטנוע חם על יתר המידה חיכיתי כמה דק הוספתי עוד מים עכשיו לא רק שהם לא ירדו הם התחילו לצאת החוצה כיאלו משהוא דוחף אותם אז בדקתי עם במיכל עיבוי ואני רואה שירד בו חצי מהכמות אז הפסקתי ניקזתי את המים סגרתי שמתי נוזל קירור חדש כמה שאני יכול ושוב בועות לא יצאו רק המים עוד פעם התחילו לצאת מהפתח של הרדיאטור אז סגרתי ככה בידיעה שאולי יש בועות אוויר בפנים מחר אני נוסע למוסך מישהו יודע מה זה ולמה זה גרם להתחממות ואם זה יכול לגרום לזנק?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    יש בדרך כלל בורג ניקוז. הסתכלת בספר קטנוע?
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תשתמש בסימני פיסוק\ניקוד\רווחים בין השורות. קשה לקרוא ככה.
    ממליץ לתת לו לעבוד איזה 2-3 דקות ואח"כ לכבות ולשים יד (בזהירות!) על הרדיאטור ולבדוק אם יש חום שווה לאורך כל הרדיאטור.
    אם לא, יש לך כנראה סתימה.
    תכל'ס במחשבה שנייה ואחרי ההודעה למעלה - כנראה לא ניקזת אוויר טוב.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    159
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    תשתמש בסימני פיסוק\ניקוד\רווחים בין השורות. קשה לקרוא ככה.
    ממליץ לתת לו לעבוד איזה 2-3 דקות ואח"כ לכבות ולשים יד (בזהירות!) על הרדיאטור ולבדוק אם יש חום שווה לאורך כל הרדיאטור.
    אם לא, יש לך כנראה סתימה.
    תכל'ס במחשבה שנייה ואחרי ההודעה למעלה - כנראה לא ניקזת אוויר טוב.
    זהו שלא הצלחתי לנקז אוויר הנוזל פשוט יוצא מהפתח של הרדיאטור. ועוד משהו למה זה הראה לי שהחום מנוע עלה 3 פסים בדאון טאון זה יכול לגרום לנזק? כיבתי תקטנוע ישר ועכשיו נסעתי החום לא עלה אבל מה שכן נוזל קירור נוזל מהפקק של הרדיאטור קיצר באלגן

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    יש לדאון טאון בורג ניקוז.

    ממליץ לך לחפש את הספר רכב(האמריקאי) שלך ולעבוד לפיו.

    אתה בסוף תעשה נזק.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    159
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    יש לדאון טאון בורג ניקוז.

    ממליץ לך לחפש את הספר רכב(האמריקאי) שלך ולעבוד לפיו.

    אתה בסוף תעשה נזק.
    מה הקשר בורג ניקוז?? ידוע שיש בורג ככה ניקזתי את המים זה לא הייתה השאלה שלי

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    איפה היה הבורג ניקוז שלך?
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    159
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    איפה היה הבורג ניקוז שלך?
    למטה איפה שהמשאבת מים אבל איך זה קשור

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    זה לא הבורג ניקוז.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    159
    בורג ניקוז של הנוזל קירור? בטח שזה זה גם בספר רכב רשום וגם שפתחתי יצא לי משם המים... אז איזה בורג עוד יש?

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    זה הבורג ניקוז, נכון, אבל יש בורג שמוציא אוויר מהמערכת.

    איזה קימקו זה?

    דאון טאון 300 והPeople GT 300i זה אותו דגם מנוע, יש עוד בורג של ניקוז אוויר אני בינתיים לא מצליח למצוא תמונה ברורה שלו.

    הניקוז אוויר נמצא על הצינור שמגיע או חוזר מהמנוע אני לא בטוח, בעיקרון הצינור הכי גבוהה של הנוזל קירור שמגיע למערכת, יש לו בורג ניקוז אוויר שלו.

    https://youtu.be/KuiSGx3G3Rg?t=1640
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    159
    יש לי דאון טאון 350.. מה איפה שהטרמוסטט?
    אתה אומר שבגלל זה לא יצא לי האוןיר אז??

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    בדיוק.

    אני מול ספר של דאון טאון 300, אני חושב שהמנוע זהה עד דומה.


    ביאור 2019-12-30 212222.jpg
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אתה ממלא את הרדיאטור עד הסוף, סוגר את הבורג איפה שהמשאבת מים,פותח את הבורג איפה שהטרמוסטט עד שמתחילים לצאת ממנו מים.

    מתניע את הקטנוע ומוודא שהמים מתחילים לרדת ולגהק את האוויר.

    האמת שקימקו פה באמת פישלו, יש הסבר איך לפרק את המנוע אבל אין הסבר מפורש איך להחליף נוזל קירור כמו שצריך.

    אחרי שמילאת מים כמו שצריך ושהקטנוע הגיע לטמפ עבודה, אני אוהב לפתוח את הבורג שעל הטרמוסטט שוב פעם כדי לוודא שבאמת כל האוויר יצא(אחרי שאתה מכבה את הקטנוע כמובן).

    יש פורום של קימקו באנגלית, יש מצב שיש גם ל350.

    https://www.kymcoforum.com/index.php?board=36.0


    אתה בעצם ניקזת את הנקודה הכי נמוכה, המנוע שלך רץ בלי מים, מזלך שתפסת את זה בזמן ושלא כזה חם היום בחוץ.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    159
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    אתה ממלא את הרדיאטור עד הסוף, סוגר את הבורג איפה שהמשאבת מים,פותח את הבורג איפה שהטרמוסטט עד שמתחילים לצאת ממנו מים.

    מתניע את הקטנוע ומוודא שהמים מתחילים לרדת ולגהק את האוויר.

    האמת שקימקו פה באמת פישלו, יש הסבר איך לפרק את המנוע אבל אין הסבר מפורש איך להחליף נוזל קירור כמו שצריך.

    אחרי שמילאת מים כמו שצריך ושהקטנוע הגיע לטמפ עבודה, אני אוהב לפתוח את הבורג שעל הטרמוסטט שוב פעם כדי לוודא שבאמת כל האוויר יצא(אחרי שאתה מכבה את הקטנוע כמובן).

    יש פורום של קימקו באנגלית, יש מצב שיש גם ל350.

    https://www.kymcoforum.com/index.php?board=36.0


    אתה בעצם ניקזת את הנקודה הכי נמוכה, המנוע שלך רץ בלי מים, מזלך שתפסת את זה בזמן ושלא כזה חם היום בחוץ.
    אבל אם הבורג איפה שהטרמוסטט יהיה פתוח אני ישים נוזל קירור ואז זה פשוט יצא משם... לא? יעני בשביל שיצא האוויר מהמערכת..
    https://www.manualslib.com/manual/16...age=292#manual לזה התכוונת הבורג הכסוף הזה?

אשכולות דומים

  1. החלפת נוזל קירור. דיוק 390
    על ידי carolinor בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-11-2017, 21:55
  2. החלפת נוזל קירור
    על ידי Vrx_200 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-03-2017, 09:30
  3. החלפת נוזל קירור בבנדיט 1250
    על ידי jkob.s בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-03-2017, 03:02
  4. החלפת נוזל קירור - גרנד דינק 250 (כ"ע)
    על ידי sus123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 14:15
  5. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת נוזל קירור
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO