יש בדרך כלל בורג ניקוז. הסתכלת בספר קטנוע?
ניסתי להחליף היום נוזל קירור בקטנוע ניזקתי את כל המים טוב טוב הזזתי את האופנוע למטה לצד ימין שכל שאריות המים יצאו ושפכתי מים מזוקקים לרדיאטור כדי לשטוף תמערכת ופתחתי את הפקק כדי שיצאו בועות אוויר חיכתי כמה דקות כלום המנוע כבר הגיע לטמרטורת עבודה והמים היו כמה בועות שהמים יורדים אחרי זה הוספתי עוד ופתאום אני רואה בצד 3 פסים של חום שזה אומר הקטנוע חם על יתר המידה חיכיתי כמה דק הוספתי עוד מים עכשיו לא רק שהם לא ירדו הם התחילו לצאת החוצה כיאלו משהוא דוחף אותם אז בדקתי עם במיכל עיבוי ואני רואה שירד בו חצי מהכמות אז הפסקתי ניקזתי את המים סגרתי שמתי נוזל קירור חדש כמה שאני יכול ושוב בועות לא יצאו רק המים עוד פעם התחילו לצאת מהפתח של הרדיאטור אז סגרתי ככה בידיעה שאולי יש בועות אוויר בפנים מחר אני נוסע למוסך מישהו יודע מה זה ולמה זה גרם להתחממות ואם זה יכול לגרום לזנק?
תשתמש בסימני פיסוק\ניקוד\רווחים בין השורות. קשה לקרוא ככה.
ממליץ לתת לו לעבוד איזה 2-3 דקות ואח"כ לכבות ולשים יד (בזהירות!) על הרדיאטור ולבדוק אם יש חום שווה לאורך כל הרדיאטור.
אם לא, יש לך כנראה סתימה.
תכל'ס במחשבה שנייה ואחרי ההודעה למעלה - כנראה לא ניקזת אוויר טוב.
בורג ניקוז של הנוזל קירור? בטח שזה זה גם בספר רכב רשום וגם שפתחתי יצא לי משם המים... אז איזה בורג עוד יש?
זה הבורג ניקוז, נכון, אבל יש בורג שמוציא אוויר מהמערכת.
איזה קימקו זה?
דאון טאון 300 והPeople GT 300i זה אותו דגם מנוע, יש עוד בורג של ניקוז אוויר אני בינתיים לא מצליח למצוא תמונה ברורה שלו.
הניקוז אוויר נמצא על הצינור שמגיע או חוזר מהמנוע אני לא בטוח, בעיקרון הצינור הכי גבוהה של הנוזל קירור שמגיע למערכת, יש לו בורג ניקוז אוויר שלו.
https://youtu.be/KuiSGx3G3Rg?t=1640
יש לי דאון טאון 350.. מה איפה שהטרמוסטט?
אתה אומר שבגלל זה לא יצא לי האוןיר אז??
בדיוק.
אני מול ספר של דאון טאון 300, אני חושב שהמנוע זהה עד דומה.
ביאור 2019-12-30 212222.jpg
אתה ממלא את הרדיאטור עד הסוף, סוגר את הבורג איפה שהמשאבת מים,פותח את הבורג איפה שהטרמוסטט עד שמתחילים לצאת ממנו מים.
מתניע את הקטנוע ומוודא שהמים מתחילים לרדת ולגהק את האוויר.
האמת שקימקו פה באמת פישלו, יש הסבר איך לפרק את המנוע אבל אין הסבר מפורש איך להחליף נוזל קירור כמו שצריך.
אחרי שמילאת מים כמו שצריך ושהקטנוע הגיע לטמפ עבודה, אני אוהב לפתוח את הבורג שעל הטרמוסטט שוב פעם כדי לוודא שבאמת כל האוויר יצא(אחרי שאתה מכבה את הקטנוע כמובן).
יש פורום של קימקו באנגלית, יש מצב שיש גם ל350.
https://www.kymcoforum.com/index.php?board=36.0
אתה בעצם ניקזת את הנקודה הכי נמוכה, המנוע שלך רץ בלי מים, מזלך שתפסת את זה בזמן ושלא כזה חם היום בחוץ.
אבל אם הבורג איפה שהטרמוסטט יהיה פתוח אני ישים נוזל קירור ואז זה פשוט יצא משם... לא? יעני בשביל שיצא האוויר מהמערכת..
https://www.manualslib.com/manual/16...age=292#manual לזה התכוונת הבורג הכסוף הזה?