תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: קטנוע דיאלים סטייזר 125 נכבה בתחילת נסיעה

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2020
    הודעות
    10

    קטנוע דיאלים סטייזר 125 נכבה בתחילת נסיעה

    חברים שלום,
    אני חדש בקהילת הדו גלגלי מזה כחודש וחדש באתר.
    רכשתי את הכלי דיאלים 125 יד שניה שנתון 2016 לפני כחודש. בסך הכל אני מרוצה.
    לפני כשבוע הקטנוע נא נדלק , תחילה חשבתי שמדובר בסוללה חלשה במפתח החכם, החלפתי סוללה מיידית ולא ראייתי שיפור לאחר ההחלפה.
    הייתי צריך לחבר את המצבר עם כבלים למצבר של רכבי .
    מאותו היום לא התקשתי עם הטענות של הקטנוע והמצבר עובד תקין מלבד שבבוקר לוקח 3 ניסיונות להצלחת התנעה.

    3 ימים לאחר המקרה הקטנוע נכבה לילאחר 500 או 700 מטר ממקום החניה לאחר שעמד כ8 שעות , המוע שווק. מיד לחצתי על הסטטר,התניע- והמשכתי בנסיעה.

    היום כ 5 ימים לאחר המקרה הדבר קרה שוב, נסיעת בוקר לאחר כמה שעות של חניה , ב500 מטרים הראשונים , מנוע שווק . לאחר מכן לחציה מהירה על הסטארטר והמשך רגיל במנסיעה. היום היה קר מהרגיל וגשום .

    משותף ל2 המקרים הוא שכיבוי המנוע התרחש מיד לאחר הנסיעה במאות מטרים הראשונים, אני שזה חושש שזה יקרה לי בכביש מהיר .
    יודגש כי נורת המנוע chek בצהוב נדלקה לאחר שדמם .

    פרטים נוספים: הקטנוע עבר 32K, באוקטובר האחרון עבר טיפול 8000 הכולל שמנין אטם מסנן שמן ואוויר וביולי הקודם עבר מיישר ,שמן, דיסקית אטימה לבורג ריקון מכלול מהמהב שמ'( טיפול 4000)


    האם זה קשור למצבר, הכביכול חלש?
    האם יש קשר למזג האוויר?
    שאלתי מישהו ואמר שיכול להיות שזה שילוב של החיישן + מזג האוויר ולא צריך להתרגש מזה.
    במקום אחר קראתי שאולי מדובר בטורים נמוכים ויש לחזק בורג בקבורטור...(?)


    תודה לעונים!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אם הוא לא מניע לבד אבל מניע עם כבלים 90% שהמצבר גמור.
    אתה יכול עם וולטמטר לבדוק מה המתח שלו במנוחה ובהנעה ואחרי הנעה ולראות מה מצב המצבר והטעינה.
    יש לך יותר פרטים כאן: http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A9%D7%99%D7%9D

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavt צפיה בהודעה
    קראתי שאולי מדובר בטורים נמוכים ויש לחזק בורג בקבורטור...(?)
    לא לחזק. אלא להגביה טורים.
    אם יש בכלי הזה קרב' אז יש עליו בורג לכיוון הטורים. הבורג בסכ"ה בורר את מצב סגירת המצערת ושולט על כמה היא תהיה פתוחה (הפרפרית בתוך הקרבורטור) במצב בו המצערת עצמה (ז"א הידית) סגורה עד הסוף. לפעמים הכיוון של זה זה מבורג שנמצא על הקרבורטור ולפעמים עושים לו הארכה למקום יותר נגיש.
    סיבוב הבורג הזה ברבע עד שמינית סיבוב יכול להעלות את הטורים לרמה טובה יותר ויש מצב שזו כל הבעיה.

    אחרי העלאת הטורים יש לוודא שהטורים במצב שהמנוע כבר בטמפ' עבודה לא גבוהים מדי.

    זה לא סותר את הבדיקה שהציע מודלה. אם יש לך גישה ויכולת להתעסק עם הבורג טורים אז לדעתי זו הבדיקה הכי פשוטה בינתיים.

    האם כשהקטנוע מגיע לטמפ' עבודה, על סרק, עובד עגול ויציב או שקצת מגמגם (אם כי לא נכבה)?
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2020
    הודעות
    10
    לגבי מה שמודלה כתב, הוא מניע ללא כבלים . רק פעם אחת!! בשלושה שבועות האחרונים הוא נזקק לכבל. אין לי אפשרות לבדוק עם מד זרם את המתח.
    לגבי קרבורטור גם אין לי מושג אם קיים בדגם הזה.
    כמו כן איך אוכל לבדוק טורים אם אין מד בלש בלוח שעונים.
    אדגיש כי אני זוכר שהמניע נכבה בגלישה והורדת מהירות לפני רמזור

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשיש נורת check engine אין קרבורטור והכיוונון של הטורים הוא אוטומטי.
    כדאי להתחיל מהקוד תקלה שבגללה נדלקה הנורה וגם לבדוק מרווחי שסתומים.
    סטרטר חזק מעיד שהמצבר והטעינה תקינים.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 09-02-2020 בשעה 18:19.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2020
    הודעות
    10
    לכל מוסך יש מחשב של דיאלים ?
    או שעלי ללרכת רק למכרזי?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    גש למרכזי

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2020
    הודעות
    10
    שוב כותב בשביל העדכון,
    היום , בפעם השניה השבוע , ב400 מטר הראשונים של הנסיעה שהקטנוע קר ועמד כל הלילה , במצב האטה\ גלישה לרמזור עד עצירה מוחלטת כיבוי של המנוע + נורת צ'ק אינגין.
    לאחר מכן מתניע בנגיע והמשך הנסיעה סטנדרטי לחלוטין .

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2020
    הודעות
    10
    לאחר שיחה עם אחד המוסכים המורשים בת"א ,שהיה מאד אדיב בשיחה, טען שניתן יהיה לתקן בהחפלת פלאג+ ניקוי מצערת , במידה ולא אז החלפת חישן אוויר שיעלה כ 700 שח.
    מה דעתכם?
    האם ניתן להתחיל בפלאג ללא ניקוי מצערת , או ניקוי מצערת ללא פלאג? ולהתקדם שלב שלב או שחייבים את שניהם יחד?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בשביל ניקוי מצערת תסיר את הצינור של האייר בוקס ותנקה את האזור הזה.
    מקדימה וגם מהצד השני של הפרפר (החלק שיפתח כשתתן גז - תשאיר אותו פתוח בצורה שתתן לך גישה לנקות שם)
    https://www.car-auto-repair.com/wp-c...Yourself-6.jpg
    פלאג לא נשמע כמו הבעיה ולא נדרש להחליף בשביל לנקות.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2020
    הודעות
    10
    טריבל תודה אעדכן

אשכולות דומים

  1. רעש של חריקה בתחילת נסיעה ktm exc 250
    על ידי Looper בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-11-2019, 09:42
  2. קטנוע נכבה באמצע נסיעה
    על ידי spyware1212 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-10-2019, 08:10
  3. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 06-01-2018, 08:17
  4. קטנוע גוי מקס נדלק נכבה ונדלק באמצע נסיעה
    על ידי Ofiro0503834 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-08-2017, 11:58
  5. מדוע המנוע נכבה לפתע בתחילת נסיעה
    על ידי carolinor בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-12-2016, 21:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO