צח כן.
החיווי שדלק יוצא מאזור תיבת האוויר מעיד על עודף דלק בכוסית הקרבורטור ומכיוון שלא היה לו מהיכן לצאת הקטנוע 'נחנק' ודלק יוצא לכיוון תיבת אוויר וצינור פריקה של הקרב'.
תכלס יש כלי יעודי למדידה וכיוון המצוף ידני (פלח מתכת על גוף המצוף שצריך לעקם בעדינות), האורך הרצוי נתון בספר רכב.
מה אני הייתי עושה:
קודם כל נקה פילטר אוויר נער / לחץ אוויר / החלפה במידת הצורך.
אני מנסה להניע אפילו כשפילטר האוויר בחוץ כך 'קל' יותר לפעמים להניע את הקטנוע כשהפילטר סתום ומקשה על מעבר אוויר.
המתכת במצוף אמורה להיות ישרה יחסית ועם הזמן ה'בלאי' מתקבל ומקבל כיפוף, נסה לישרו בעדינות. סגור החזר ונסיעת בדיקה.
בהצלחה