ציטוט נכתב במקור על ידי aviran צפיה בהודעה
חחח טריבל אתה גומר מנועים מהר...
צח מה שהוא מנסה להגיד לך זה שאם יש אדי דלק אוויר ומנענו אפשרות שהפלאג רטוב אז הקרבורטור עושה את עבודתו כנדרש וכעת יתכן לבעיה במקום אחר.
אני בספק לגבי משאבת דלק מכנית כי אז הקטנוע היה מנסה להניע לפחות לשנייה ומדומם.
צח תעשה עוד שתי בדיקות ועדכן אותנו:
1. כשאתה מפרק את הקרבורטור תבדוק האם יש דלק בכוסית הקרבורטור, ובכך נדע אם בכלל נכנס לדלק לקרבורטור. לאחר מכן נוכל נשלול אופציות של משאבת דלק מכנית וכו'.
2. בדיקת ניצוץ- תוציא את ראש הפלאג עם הפלאג מחובר אליו תקרב למתכת בקטנוע במרחק מזערי ממנו ותן הצתה. לא חסרים הסברים בפורום וביוטיוב החיווי של ניצוץ הוא חשוב תראה איך עושים ותגיד לנו שיש ניצוץ ואת איכותו במידת האפשר (ניצוץ חלש עדין חזק? וכו')

שבת שלום
מנוע דוחס רסס של דלק שמעורבב עם חלקיקי אוויר דרך רכיבים שנקראים חליל ודיזת אוויר ואותו מערבב עם אוויר מהמסנן - אדיי דלק זה מה שמתנדף מהמיכל.
קרבורטור שעושה את עבודתו כנדרש מכניס דלק למנוע וכשזה לא קורה הוא אחד החשודים העיקריים.
מה שגורם לדלק להיכנס פנימה לתוך הקרבורטור זה הברז דלק,בקטנוע הזה יש ברז שמופעל מוואקום (אין משאבה הזנה מכוח הכבידה) - תת לחץ שיוצרת הבוכנה בתוך הבלוק (כשהיא דוחסת) גורמת לוואקום בברז וכדור מתכת שנדחף על ידי קפיץ כלפי למעלה יורד למטה ופותח מעבר דלק.

כאשר המנוע העליון גמר לא יווצר תת לחץ בבלוק מה שלא יגרום לברז להיפתח והקרבורטור לא יתמלא בכלל - אפשר לבדוק אם הניצוץ כחול\ירוק\חזק וגדול אבל אם הפלאג יהיה יבש זה לא יעזור לך.

כנ"ל במצב שהברז דלק דפוק - הקרבורטור לא יתמלא\יתמלא באופן חלקי ככה שהמפלס יהיה נמוך מדיי ולא יגיע לזידת סרק (נמצאת גבוהה יחסית לראשית) ככה שבדיקה דרך בורג ריקון של הכוסית זה לא בדיקה מדויקת ולכן אם המצוף נבדק והוא פועל כדאי קודם לבדוק מה המצב של הברז ואם הוא עובד בעזרת מזרק אבל לא עובד בעזרת המנוע - הפלאג יוצא יבש סיכוי גבוהה שצריך לשפץ את המנוע העליון.