תודה רבה לכם!
מה אני שאלתי וחיפשתי, ומה אתם עונים ולמה הפכתם את האשכול...
Nasty.
פה חשדתי. אין לך תקציב אבל אתה מעוניין בלשפוך אלפי שקלים על שיפורים?
הייתי מבקש להסביר את ההגיון אבל אין בזה שום הגיון, לא משנה מה ההסבר שלך יהיה.
תשאר עם הקטנוע כמו שהוא, תחסוך עוד קצת כסף, ותשתדרג. להחליף קיט וריאטור ומנוע לקטנוע שבהגדרה שלו הוא פח זבל כשאין לך כסף מיותר זה מעשה לא חכם במיוחד.
הוא נוסע? אתה עובד איתו? נהדר. תסחוט איתו כמה כסף שאתה יכול כדי להשתדרג.
מאחל לך שעוד חצי שנה תכתוב שאתה כבר על 50,000 ק"מ, הקטנוע עדיין נוסע, אין תקלות מיוחדות ואתה שוקל לשפר. אישית- לא מאמין שזה יקרה.
סבבה- רוצה ללכת ראש בקיר?
תפתח אינטרנט, תזמין קיט וריאטור, תחליף ותהנה. כן- סביר שתרגיש שיפור כלשהוא. כמה זה יחזיק? אף אחד לא יודע.
יכול מאוד להיות גם שהמנוע המעאפן של הכלי המחורבן הזה לא יעמוד בעומס של הקיט ואז תשאר בלי קיט, בלי קטנוע, ובלי מנוע. אבל היי- יישאר לך וריאטור מקורי שלם לקוואדרו, תוכל למכור אותו בערימות של כסף.
אוקי. 2000 שקל לכלי עם 18K זה באמת מרשים למרות שאישית הייתי מעדיף (וזה מה שעשיתי) לקנות xevo ב5 שיחזיק לי כמה שנים וייתן שקט נפשי.
במקומך תחסוך כל שקל לתיקונים ולכשלים שבטח יגיעו עוד מעט כיאה וכנאה לכלי ב2000 שקל.
על שיפורים לא הייתי חולם אפילו.
"עומדת לה זקנה מזדקנת...לא חשדתי בה.."
אחי אחרי הכל, אחרי כל החלקים שהזמנתי לטיפול גדול, יצאתי ברווח יותר ענק ממה שהיה יכול להיות עם הייתי קונה את החלקים כאן ועוד ממטרו!!!!
כן קיט עולה סביבות ה900₪ שקל אבל זה גרושים השקע אחרי שהוא נלקח ב2000₪!!!!
אז אחרי הכל יצא עם הקיט 3800 השקעה על הכל כלל הכל.
אני לא מנסה לשכנע את עצמי או אף אחד אחר, רוצה לדעת יש טעם אין טעם לעשות את כל המהלכים ההאלה.
לפי התגובות שלכם אני מבין שאין טעם לעשות איתו כלום. למעט טיפולים בזמן ולתת לו לחיות כמה שיותר עד שימות.
אבל הקיט זה לא משהו שאני רוצה כי אני ילד שראה סירטונים ועכשיו חרמן על שיפורים כדי להיות הכי מהיר או הכי רועש, -הקיט נטו בשביל לסגור את הפינה של הווריאטור המעצבן שרועד בסלד נמוך ועושה רעשים שסבתא שלי בקבר תתעפך בגללם
מקווה 'עכשיו יותר נוח לקרוא עם פסיקים וניקוד...
Nasty.
מסכים!
רק שיש לי ראש שקט גם מצד האישה בגלל התוספת גלגל
הקטע שזה לא בדיוק שיפור זה יותר חיזוק ושימור הייתי אומר
אני לא מחפש לעשות דעאווינים.."הינה דפקתי שיפורים אני גבר גבר"...
נטו לשקט הנפשי וההישרדות של הקטנוע
זה הכל ולכן פניתי אלייכם שיותר מנוסים ממני כדי לדעת אילו דברים ניתן לעשות איתו כדי שימשוך כמה שיותר
Nasty.
אוקי. לעשות את כל הטיפולים בזמן.
שמן - סינטטי מלא, חלפים - כמה שפחות חליפיים ולא מקוריים.
הקפדה - כל רעש וכל שינוי בקטנוע לטפל מייד ולא להזניח.
לנסוע בס"לד נמוך כמה שאפשר, לתת לו להתחמם קצת לפני נסיעות, בלי מכות גז ובלי פתיחות חזקות.
כמו שאמרו לפני, אם תוציא מהכלי הזה אפילו 20,000 זה מעולה ביחס למחיר.
א. לא הבנתי את החישוב, אבל שורה תחתונה:
פולי קדמי קומפלט + פולי אחורי קומפלט + רצועה משקולות משולשים עולה 1800? אז זה לא כזה יקר אבל מה שרומזים לך פהזה שב4000 שקל כבר יכולת מראש לקנות משהו יותר אמין.
ב. תשמע, אף אחד פה לא נביא. בכל שרשור יש כמה חרטטנים, כמה שניזונים משמועות וכמה בעלי נסיון.
בשרשור הזה, אני יכול להעיד שמהנסיון שיש לי עם הכלים האלה זה פח זבל מתגלגל אחד גדול. מקצה גלגל אחורי עד קצה גלגל קדמי.
משמע- אני, מנסיוני, לא סומך על אף מכלול בכלי הזה ולכן לא הייתי משפר בו כלום כי הבעיות יכולות לצוץ מכל כיוון.
היום תשים קיט ומחר בגלל הקיט (או שלא בגללו) יקרוס הקראנק או הגיר. מה יצא לך מזה? כאב לב וחור בכיס.
אף אחד לא ענה לך על השאלה מה בדיוק אפשר לשפר כי כולם חושדים בקטנוע ב2000 שקל ואף אחד לא רוצה לקחת אחריות ולייעץ לך לשפר את הקטנוע במחיר העלות שלו ומחר הוא ישבוק.
יש קו ייצור של ב.מ.וו חדשים שהתפרקו להם ה"שפיצים" בגלגל תוך כדי נסיעה ויש קטנועים ב500 שקל שמסרבים למות ולא משנה כמה מתעללים הבם.
איפה הקטנוע שלך בסקאלה? וואלה, הרקורד של הדגם לא מזהיר אבל אולי נפלת בדיוק על האקזמפלר שייצרו אותו ביום טוב עם הרבה מצב רוח וחשק והוא יצא טוב. מי יודע?
אם בוער לך לנסות אז תקנה קיט ותנסה. לא שאני מזלזל בכסף אבל זה לא שתפסיד מליונים.
ואולי, תוכל להקפיץ את השרשור עוד כמה חודשים ולהוכיח לנו שהתחזיות שלנו היו שגויות.
זהו, החפירה הסתיימה.
אהה, ועוד דבר אחרון- אל תשקיע בכלי הזה. זה לא שווה![]()
חחחחח תודה רבה
הסלד עומד על 7000 כשאני מרביץ עד הסוף (110-120 קמש)
בסלד נמוך 3-4 בערך הוא כמו תמיד רועד ועושה רושם כאילו הוא חולה אנגינה..
לא רוצה להוכיח כלום לאף אחד פשוט רוצה שישרוד ולראות עד כמה אפשר לסחוב איתו את ההישרדות
תשמע כמה שהוא לא פח והכל כניסה לפניות, השכבות ויציאות חזקות יש לו והכל טוב איתם באמת אלו גם הסיבות שאני באמת אוהב אותו ולכן כמה שאפשר לסחוב אותו אני באמת מעוניין
Nasty.
משהו כיף לעשות בקטנוע הזה זה לנעול גלגלים קדמיים ולנסוע ככה (רק באיטיות) אבל זה מסוכן לאללה חחח, ואז בפניות חזקות להרים גלגל קדמי אחד באוויר
Sent from my iPhone using Tapatalk