
נכתב במקור על ידי
m.c.
במיישר זרם סביר להניח שכן, הוחלף לחדש ומאז עדיין לא הניע.
אבל אבדוק זאת.
בזמן סטרטר נבדק המתח עם מד מתח על כל אחד משני הכניסות לכוהל כלפי הגוף ונמצא שהמתח היה מכל אחד מהכניסות 8 וולט.
לגמרי. לצערי אתה צודק, ועוד חייל בסדיר זה עוד יותר מתסכל. (ועוד שני מוסכים "נחשבים!)
הkill switch נבדק והוא תקין.
אימובלייזר אין באופנוע (אופנוע אינדורו, wr250f).
מדומם וכפתור on/off נבדקו והם תקינים.
"תמצא דיאגרמת חשמל של האופנוע שלך"
לגבי הדיאגרמה, האמת שחיפשתי הרבה ולא מצאתי. אשמח אם תוכל לעזור לי בעיניין. (gasgas ec250f soumi 2012).
"בדוק רציפות של החוטים מהכפתורים האלה עד הקונקטור של המחשב"
אבדוק ואחזיר תשובה.
"בדוק רציפות של החוטים מהמחשב עד לכובע פלאג"
נבדק ונמצא תקין.
"בדוק את החיווט מהפיק-אפ למחשב"
מה זה הפיקאפ? איך הוא ניראה? מה תפקידו? היכן הוא ממוקם? (הוא אמור להימצא על הבוכנה!?)
לפי מה שניחשתי/הבנתי, הפיקאפ נותן דיווח למחשב בזמן הנכון מתי לתת ניצוץ.
אורות/וינקרים/סטרטר/מדומם נבדקו.
קיק לא עוזר,אין ניצוץ.