מרווח שסתומים נמוך גורם לדליפת קומפרסיה.
קרבורטור מתבלה עם הזמן - מעברים נשחקים הוא יוצא מכיוון וניקיון לא עוזר לזה.
מחט מצערת יכולה להיות בלויה.
בדוק קופמרסיה.
שלום לכולם,
אני כבר מנסה למצוא פתרון לבעיה הזאת הרבה זמן.
בנסיעה לבד הוא מרגיש די חזק והכל בסדר וסוחב אחלה, השתפר מאוד אחרי שעשיתי כיוון שסתומים (מסקרן לדעת למה) . (לפני שכיוונתי ל0.13 מ״מ מרווח בקושי 0.04 מילימטר היה עובר שם)
וגם ניקיתי את הקרבורטור, ואפילו החלפתי משקולות לקלות יותר מ13 גרם מקורי כל אחת ל10 גרם כל אחת. בדקתי את כל החלקים בווריאטור והם לא פחות ממה שהיצרן רושם בספר רכב (במילימטרים לפי קליפר),
ועדיין חברים שלי או סתם מובי ברחוב ששנינו יוצאים ברמזור ירוק נעלמים לי מקדימה די בהבדל גדול,
לא נראה לי שמשהו משופר אצלהם בקטנוע זה קטנוע משלוחים של פיצה.
אז מה זה עוד יכול להיות?
וכמובן שהאוויר בצמיגים תקין.
והפילטר אוויר די חדש
Sent from my iPhone using Tapatalk
מרווח שסתומים נמוך גורם לדליפת קומפרסיה.
קרבורטור מתבלה עם הזמן - מעברים נשחקים הוא יוצא מכיוון וניקיון לא עוזר לזה.
מחט מצערת יכולה להיות בלויה.
בדוק קופמרסיה.
אוקי נראה לי שמחר יהיה לי זמן לבדוק ולנקות את המחט, בנוסף אם התחילו בקפיירז אחרי הכיוון שסתומים על מה זה מצביע ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Tilbalisti; 08-03-2020 בשעה 07:40.
אם אתה מכיר שיטת ניקיון שמצמיחה חזרה חומר אשמח לעזרה.
יש לי הרבה חלקים משומשים שצריכים את זה.
זהו חשבתי אבל שאולי זה לא חומר כי כשניקיתי את הקרבורטור השארתי אותה זרוקה בקטנוע ויש שם מלא אבק
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש משהו שלא ברור לי בכיוון שסתומים
המרחק הדרוש : 0.12mm
האם אני צריך ש0.12mm יכנס בלחץ,
והמידה הבאה בתור במד עלים שהיא 15mm צריכה לא להצליח להכנס?
או שצריך שה12 יחליק בפנים בקלות והמידה שמעל תגרד קצת?
Sent from my iPhone using Tapatalk
שה0.12 ייכנס (בקצת לחץ). אם ה15 נכנס לך זה פתוח מדי.
הלחץ צריך להיות כמו כרטיס אשראי בסלוט.
אם מעט יותר צפוף, לא נורא. אם צריך לריב- לא טוב.
סבבה החלטתי לבדוק את זה שוב בכל מקרה.
עם המזל שלי כרגיל כמו בפעם שעברה שאני פותח את המכסה שסתומים נשבר בורג, אני קודח , מנסה להבריז והמברז נשבר בתוך החור.
Sent from my iPhone using Tapatalk