היתרון של טיובלס ברור השאלה היא האם הג'אנט הוא טיובלס או לא - לדעתי טיובלס עם פנימית לא ייתן שום יתרון?
לגבי שיפור באחיזה וכו' אנחנו מדברים על קרוזרון קטן שמראש לא מתנהג כאופנוע ספורט אז אני לא בטוח כמה זה ייתרום (בהנחה שהצמיגים הישנים תקינים).
אהלן. לקיוואי סופרלייט 125 שלי יש צמיגי Kenda פשוטים עם פנימית, tube type. הם מרגישים לי חלקלקים למדי בגשם. אני חושב לשדרג אותם לצמיגי מצלר לייזרטק (tubeless), אבל אז עולות שתי שאלות:
1. השיפור באחיזה יהיה משמעותי?
2. סביר להתקין פנימית בצמיג tubeless?
אני פתוח גם לצמיגים אחרים. אלו הן המידות:
קדמי 110/90-16
אחורי 130/90-15
היתרון של טיובלס ברור השאלה היא האם הג'אנט הוא טיובלס או לא - לדעתי טיובלס עם פנימית לא ייתן שום יתרון?
לגבי שיפור באחיזה וכו' אנחנו מדברים על קרוזרון קטן שמראש לא מתנהג כאופנוע ספורט אז אני לא בטוח כמה זה ייתרום (בהנחה שהצמיגים הישנים תקינים).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הג'אנט הוא לא tubeless, ולכן לא יחזיק את האוויר ללא הפנימית. הצמיגים שלי במצב טוב, אבל בגשם הם לא משתפים פעולה - האחורי בורח בסיבובים אפילו בתאוצה קלה. בתנאים יבשים לא הרגשתי שחסרה לי אחיזה.
ראיתי עכשיו באתר של הוטפיסטון את הפסקה הבאה:
אני נוטה להאמין להם. אפשר לסגור את השרשור.לפי החוק הישראלי אסור להכניס פנימית אל תוך צמיג טיובלס בגלל הוראות בטיחות
בדקת לחץ אוויר?
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יתכן שהצמיג יבש או איבד את הצורה שלו
בכל מקרה דרך הטלפון לא ניתן לאבחן.
כשתחליף תשלח רשמים.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אכן הצמיג היה יבש. החלפתי ל-Pirelli City Demon מאחור ו-Pirelli Sport Demon מקדימה, ועכשיו האחיזה וההיגוי טובים בהרבה, גם על כביש רטוב.