רוב סוחרי האופנועים והרכבים לא בונים על לקוחות חוזרים- ומכאן המוניטין הנודע לשמצה.
היו סוחרים שאחרים אהבו ופחות התלהבתי מהם וגם ההיפך.כנראה שאין הרבה גופים בתחום שממש דואגים שהלקוחות יישארו -או יחזרו. הטמבל שמכר לי את ציוד המגן הוא דוגמא טובה לעסקה רעה וחד פעמית שאעשה איתו. מצד שני, לשמור על לקוחות מרוצים עולה משמעותית יותר מחס מזלזל ואם מנכים את המוסר מהדיון אולי זה פשוט לא מחזיר את עצמו כלכלית. הבדיקה כהשקעה מסוכנת לא פחות מיחס מזלזל.