רגע לפני שמגיעה ארצה - טריומף מעבירה את כל הייצור לתאילנד; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%98%d7%a8%d7...c%d7%a0%d7%93/
![]()
רגע לפני שמגיעה ארצה - טריומף מעבירה את כל הייצור לתאילנד; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%98%d7%a8%d7...c%d7%a0%d7%93/
![]()
גם ככה, רוב הכלים שלהם כבר מספר שנים מיוצרים בתאילנד, וממה ששמעתי זה לא גורע מהמוצר הסופי במקרה שלהם.
מזל שהאופנוע הבא שלי כנראה יהיה בכל מקרה דוקאטי, אפריליה או מוטו-גוצי - למרות כל מחשבות הכפירה שהיו לי לאחרונה.
אופנוע אירופאי קונים עם הלב, ולא רק מתוך הגיון - וחלק מההחלטה זאת הנאמנות של החברה למורשת שלה.
כך שבהצלחה לטריומף עם המהלך ה"עסקי" שלהם, אותי הם איבדו כלקוח פוטנציאלי - בלי קשר לטיב המוצר שהם מציעים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לחברה שלי יש 3 מפעלי יצור. צרפת, ארה"ב וסין ואנחנו רוכשים משלושתם. איכות המוצרים של המפעל הסיני טובה יותר מהשניים האחרים כך שהקלישאה של מוצר סיני לא תמיד נכונה
תגיע או לא?
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בדיוק באתי לשאול כי קראתי את Poorly made in China. אני חושב (מ-0 ניסיון, אשמח לשמוע..) שזה *ממש* פרטני, ואני מנחש שתלוי בעיקר בבקרת איכות חיצונית.
הוא מספר בספר שאצל הסינים, להצליח לייצר חיקויים, או לשחק עם פס הייצור כדי להוזיל עלויות בלי שישימו לב, זה מקור לגאווה, הם לא מתביישים בזה.. כביכול הם מחויבים לטופס שהם חתמו עליו, זה לא מרגיש להם לא מוסרי.
כדי לעשות עסקים עם הסינים מומלץ להכיר את התרבות העסקית שלהם.
החל ממשחקי ה"חיזור" בהם משוחחים קודם על נושאים משותפיםכ
דרך התחמקות מהמילה לא שנחשבת כחוסר יכולת לספק מוצר והם נבוכים מכך.
ועוד שפע של מוזרויות ( לפחות בעייניו) שאנו עשויים לפרש ככן ואז מקבלים מוצר ירוד שמבחינת הסיני הוא הצהיר על כך והלקוח פשוט לא הבין.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
Also, street dumps
https://en.wikipedia.org/wiki/Open-crotch_pants
כל דבר אפשר לייחס לתרבות, זה רק אומר שככה הרגילו אותם, לא שזה בסדר![]()
לגמרי צעד מבאס שגם סביר להניח שמחירי האופנועים ישארו על כנן... אין כמו לראות Made in Germany או Made in Italy.
אתה יודע לאיזו רמה לצפות ואילו אזרחים הרכיבו לך את הכלי.
איכות ייצור נקבעת נטו ע"י סטנדרט האיכות שהחברה מחליטה עליו. שלא יעבדו עליכם.
נגזרת של איכות החומרים, סטנדרט ייצור ורמת QA.
לא משנה אם רשום made in Germany או made in Taiwan.
אם רוצים שפועל סיני ייצר בלמים לאופנוע ברמה גבוהה, פשוט מביאים מנהל מפעל שמכיר את התרבות, מנהל רכש שיודע לקנות סחורה איכותית מ-vendor אמין ומנהל QA שיודע מה התוצר הרצוי.
טריומף זה שם שמוכר אופנועים, רק צריך שיישמרו על סטנדרט מוצר גבוה.
אני מוכן להחליף כליה בתמורה לבונוויל. עניין של תעדוף
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
ועדיין חברות כמו בוש שמיצרות דברים בסין לא רוצות ליצר דברים שחיי אדם תלויים בהם.
עם כל איכות החומרים ורילוקשיין של גרמנים למפעלי היצור כדי לפקח נראה שאין מספיק אמון בפועל הסיני ואני מאמין שזה מנסיון של הרבה שנים שיש להם שם כי המפעל שבוש פתחה לא מזמן בדרזדן עלה להם הון, הון שיכלו לחסוך אם היו בונים בסין.
זה כנראה ישתנה עם הזמן (אולי) כמו שקרה עם היפנים שהיום נחשבים לשוויצרים של פעם.
אם כל הכבוד תאילנד זה לא סין. גם היפנים מייצרים ציוד מקצועי בתאילנד כבר כמה שנים טובות שלא נופל מהייצור ביפן