ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
אני אישית בחיים לא הייתי קונה אופנוע שבמשך שנים היו לו שסתומי קאמיקאזה שהחליטו באופן פתאומי להתאבד, ויבואן ששם פס על ריקולים שיכולים למנוע דבר כזה.
אשמח לשמוע מה מצב האופנוע כשיתחיל להתקרב ל-100 אלף ק"מ וצפונה.
יש לא מעט ורסיסים מכל השנים שחצו את רף ה-100 אלף ללא בעיות מנוע.
יש גם כאלה שלא.
בעיית הסתומים מופיעה באחוז מסויים מהכלים, ולמיטב ידיעתי - נפתרה סופית בכלים ממודל 2016 ומעלה.
נכון שזה עדיין לא מנוע Bulletproof, ונכון שאיכות הבנייה של ה-Z-ים שמגיעים מאיזה מדינת עולם שלישי היא לא "יפאנית" במובן הישן (שהולכת ונעלמת מהעולם).
עם זאת, אילו הייתי צריך לבחור בין ה-Z לאח הסיני שלו (CFMOTO), הייתי בוחר במקור ולא בהעתק. על ה-CF רכבתי, אגב.

ואולי זה המקום לציין, שלא הייתי מסתכל לכיוון של אף אחד מהם כל עוד אפשר לקנות SV650.