ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
בואו רגע נדבר איכויות.
לאחרונה לקוואסקי אין איכות במנועים ויש בעיה בחברה, נכון שתיקנו את חלק מבעיות השסתומים אבל עדיין לקנות ממטרו, זו בעיה.

לגבי cfmoto.
חברה חדשה שנוסדה בשנת 89 ועד היום עשתה רק עליה.
בסבב הראשון האופנועים שהגיעו לארץ היו בעייתיים מבחינת כוח מנוע ומתלים.
היום זה קצת שונה, הרכיבה מדהימה, הכוח ה"חלש" לא כזה מורגש ואמינות יותר גבוהה.

למה אמינות יותר גבוהה?
משנת 2018, מנוע LC8 של KTM מיוצר על ידי cfmoto.
וזה מנוע אמין.


לגבי האופנוע עצמו:
אמרו לי שהמנוע של ה 400 הוא של קוואסקי ומסתבר בפועל שזה לא נכון.
לכן אני מטיל ספק גם במנוע של ה 650, תסתכל על רישיון רכב ורק כך תדע של מי המנוע.
השלדה מאוד מזכירה את השלדות של ה-650 אז כנראה זה הדבר היחיד של קוואסקי באופנוע.


ואני חושב שה-cf הוא מציאה.

Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
מה הקשר בין ה-LC8 למנוע שמותקן ב-CF?
המנוע של ה-CF בעל אותו קדח/מהלך כמו ה-ER-6. מה שגורם לי לחשוב שהוא מועתק.
איך קבעת שה-LC8 אמין, אני לא יודע. המנוע קיים בקושי שנתיים, כמה כלים כאלה אתה מכיר שהגיעו ולו ל-100 אלף ק"מ?
ושוב, גם אם הוא אמין כמו לבנה - איך זה משליך על מנוע אחר לגמרי, שמועתק מקאוואסאקי?!

לגבי הרכיבה ה"מדהימה" - רכבת? מה בדיוק "הדהים" אותך בחוויה הזאת? ספר, כי אני רכבתי - ולא נדהמתי. גם לא הזדעזעתי, זה נכון.
המנוע עבד, הגלגלים הסתובבו, האופנוע האיץ, פנה ובלם - אבל לא מעבר.