תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: Cf650 nk vs z 650

תצוגה בשכבות

  1. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    א. תוכיח שמשהו מועתק. כל עוד לא הוכחת אתה לא יכול להגיד שמשהו הוא מועתק או לא. גם האקסית מזכירה שלי את האקסית שלפניה אבל שמות משפחה שונים ולא אותו אבא.
    ב. רוצה לדעת איזה מנוע זה? פשוט תסתכל ברישיון ויגידו לך אם זה קוואסקי, כתום או קימקו (גם אם זה מורכב על ידי חברה אחרת).
    ג. אני הודהמתי, יודע למה? תמורה למחיר מקבלים פה המון - לא M1 אבל ממש המון.
    ד. LC8 עומד בסטנדרטים גבוהים ופיקוח הדוק של יצרנית גבוהה. הוא מיוצר ומורכב + מיוצר (חלקים) על ידי cfmoto ולא היו איתו בעיות כמו שהיו, נגיד, עם ER6. אז האמינות שלו טיפה יותר גבוהה.
    ה. עדיין אפשר לקתול את היצרנית החדשה אבל מסתבר, שגם למחיר יש משמעות - אלו אופנועים לפחות ל-3 שנים הראשונות וכיפים מאוד לרכיבה ובכלל לא רעים ביחס למחיר - הופתעתי!
    ו. הם היחידים שמייצרים GT בקטגוריה נמוכה.
    ז. הם חתמו עוד חוזה לעוד משהו (כולל פיתוח משותף) עם KTM עד ל - 2021, אשר יגדיל להם את המכירות ואת שיתוף הפעולה עם KTM (האוסטרים לא יעשו מהלך כזה סתם).

    אחרי כל זה אתה לא יכול לקחת אתה קרדיט לחברה, גם אם היא חדשה בשוק ועם פחות ניסיון או חוות בעיות בעבר - זו חברה שלומדת והכלים שלה מראים את זה.

    נ.ב.
    לא רק רכבתי.

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
    א. אתה רוצה להגיד שבמקרה לגמרי נתוני הקוטר/קדח זהים לגמרי ל-ER6? תהנה. אם זה היה מעניין אותך, היית יכול לבדוק דיאגרמות, לראות האם החלקים בדיאגרמה נראים זהים וממוקמים באופן זהה... אבל זה הרי לא מעניין אותך, אתה מחפש להתווכח.
    ב. שטות. ברישיון כתוב מי היצרן של המנוע, לא כתוב מי פיתח אותו.
    ג. תהנה. זה נפלא שלכל סיר יש מכסה ולכל אופנוע יש את מי שיהנה ממנו.
    ד. LC8 לא קשור בשום צורה למנוע של ה-CF400/650. אני חוזר, אין שום קשר בין המנועים. כמו כן, אני חוזר על זה שהמנוע הזה מיוצר רק שנתיים וזה לא מספיק כדי לקבוע נחרצות שהוא "אמין".
    ה. אף אחד לא קוטל פה שום דבר. אתה טוען שהאופנוע הזה "כיפי לרכיבה", אני הרגשתי שעליתי על קטנוע הילוכים, סטייל יוסאנג. הבולם האחורי בעט, רוחב הכידון בנייקד הותאם כנראה לסיני בגובה 1.60, לקורסאובר הייתה מדרגה מעצבנת באיזור הירכיים שהקשתה על ההגעה לקרקע חרף המושב הנמוך והיגוי "מנותק" מהכביש בפנויות הדוקות, המנוע... משעמם, בדיוק כמו הורסיס/ER-6.
    האם זה אומר שלאופנוע הזה אין זכות קיום? ממש לא. הם נותנים עבודה, ה-650 מגיע בקלות יחסית ל-160 על השעון, ושום דבר לא התפרק במהלך רכיבת המבחן.
    האם הייתי רוכש כזה לעצמי? ממש לא, הייתי מעדיף אופנוע משומש, אבל מדגם עם פחות פינות לא סגורות ויותר "אופי".
    ו. מה הקשר לאיכות הכלים? אגב, טורינג בימינו=אדוונצ'ר, וכאן CF ממש לא לבד בקטגוריה הנמוכה.
    ז. בהצלחה להם.

    אחרי כל זה, אני יכול להגיד שאומנם ה-MT-07 טרייסר יקר מה-CF650 קרוסאובר באיזה 15-20 אלף שקל, אבל אני בהחלט יכול לראות לאן הכסף הזה הלך - וזה לפני שמדברים על אורך חיים, אלא רק על שלמות האופנוע כחבילה.
    ומבחינת אמינות - מבחינתי האישית, זה השובר שיוויון. ה-MT (או הויסטרום, או ההונדה CB500X) הספיקו להוכיח עצמם כאופנועים מאוד אמינים.
    ה-CF עוד לא הוכיח את עצמו. כשהכלים האלה יגיעו ל-100 אלף ק"מ ויותר ללא בעיות מיוחדות, ניתן יהיה לדבר על אמינות. עד אז, אין לדעת - ושום קשר משפחתי ל-LC8 של קניתי-תיקנתי-מכרתי לא יוריד מה-CF את נטל ההוכחה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 26-02-2020 בשעה 10:09.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO