א. אתה רוצה להגיד שבמקרה לגמרי נתוני הקוטר/קדח זהים לגמרי ל-ER6? תהנה. אם זה היה מעניין אותך, היית יכול לבדוק דיאגרמות, לראות האם החלקים בדיאגרמה נראים זהים וממוקמים באופן זהה... אבל זה הרי לא מעניין אותך, אתה מחפש להתווכח.
ב. שטות. ברישיון כתוב מי היצרן של המנוע, לא כתוב מי פיתח אותו.
ג. תהנה. זה נפלא שלכל סיר יש מכסה ולכל אופנוע יש את מי שיהנה ממנו.
ד. LC8 לא קשור בשום צורה למנוע של ה-CF400/650. אני חוזר, אין שום קשר בין המנועים. כמו כן, אני חוזר על זה שהמנוע הזה מיוצר רק שנתיים וזה לא מספיק כדי לקבוע נחרצות שהוא "אמין".
ה. אף אחד לא קוטל פה שום דבר. אתה טוען שהאופנוע הזה "כיפי לרכיבה", אני הרגשתי שעליתי על קטנוע הילוכים, סטייל יוסאנג. הבולם האחורי בעט, רוחב הכידון בנייקד הותאם כנראה לסיני בגובה 1.60, לקורסאובר הייתה מדרגה מעצבנת באיזור הירכיים שהקשתה על ההגעה לקרקע חרף המושב הנמוך והיגוי "מנותק" מהכביש בפנויות הדוקות, המנוע... משעמם, בדיוק כמו הורסיס/ER-6.
האם זה אומר שלאופנוע הזה אין זכות קיום? ממש לא. הם נותנים עבודה, ה-650 מגיע בקלות יחסית ל-160 על השעון, ושום דבר לא התפרק במהלך רכיבת המבחן.
האם הייתי רוכש כזה לעצמי? ממש לא, הייתי מעדיף אופנוע משומש, אבל מדגם עם פחות פינות לא סגורות ויותר "אופי".
ו. מה הקשר לאיכות הכלים? אגב, טורינג בימינו=אדוונצ'ר, וכאן CF ממש לא לבד בקטגוריה הנמוכה.
ז. בהצלחה להם.
אחרי כל זה, אני יכול להגיד שאומנם ה-MT-07 טרייסר יקר מה-CF650 קרוסאובר באיזה 15-20 אלף שקל, אבל אני בהחלט יכול לראות לאן הכסף הזה הלך - וזה לפני שמדברים על אורך חיים, אלא רק על שלמות האופנוע כחבילה.
ומבחינת אמינות - מבחינתי האישית, זה השובר שיוויון. ה-MT (או הויסטרום, או ההונדה CB500X) הספיקו להוכיח עצמם כאופנועים מאוד אמינים.
ה-CF עוד לא הוכיח את עצמו. כשהכלים האלה יגיעו ל-100 אלף ק"מ ויותר ללא בעיות מיוחדות, ניתן יהיה לדבר על אמינות. עד אז, אין לדעת - ושום קשר משפחתי ל-LC8 של קניתי-תיקנתי-מכרתי לא יוריד מה-CF את נטל ההוכחה.



ציטוט ההודעה בתגובה