תחליף את הפילטר אוייר כל שבוע
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה קורה אם נוסעים בלי הקייס שמכסה את הפילטר אוויר אבל עם הפילטר עצמו כמובן.. אהבתי את הרעש שזה עושה בלי הקייס.זה גורם לנזק?
תחליף את הפילטר אוייר כל שבוע
Sent from my iPhone using Tapatalk
סבבה אם אני יסע יום אחד כ10 קמ לא יגרם נזק?
בSMC מותקן מכסה פילטר אוויר "משופר" שמגיע יותר פתוח ומחורר, עם רשת במקום פלסטיק.
זה כמובן מגיע בקיט עם פול סיסטם ומפה תואמת (ופילטר רב פעמי) אבל גם ללא כל הנלווים האפקט התגובתי והסאונד מורגשים.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
תלוי במנוע, בימאהה XT660 (כולל טנרה ופגאסו) כל הפותח הרי זה משובח, גם חברת DNA הוציא תיבת אוויר פתוחה למנוע הזה ובלי שינוי בהזרקה המנוע על דיינו קיבל 2 כוח סוס יותר שמגיעים מוקדם יותר ללא בורות.
ברמת העיקרון מנועי 4IL רגישים למשחק עם תיבת האוויר ומנועים עם צילנדר אחד ששם התעודה לא משחקת תפקיד מרויחים מפתיחת התיבה
מניסיוני לא ראיתי מנוע סטוק של קטנוע שהגיב טוב לפילטר פתוח או לקדיחות והרחבות למיניהן.
בחלק מהדושים של פעם היו שיטות ואפילו קיטים אפטרמרקט לפתיחה של התיבת אוויר.
בכולם זה לא היה רק "לפתוח חור" אלא לעשות זאת בשיטה שכן מתחשבת בזרימת האוויר.
כאן מדובר בהורדת המכסה לא התיבה כולה, מהנסיון שלי השנורקל והמכסה של חלק מהתיבות הוא להורדת רעש בגלל תקנות היורו, גם ככה בחלק מהאופנועים הפילטר קבור בתוך האופנוע ככה שהורדת המכסה בלבד רק תגדיל את גודל התיבה שעכשיו משתמשת בחלל שנוצר מתחת למיכל הדלק או הכיסא, הזרימה תמשיך להיות לינארית רק לא מוגבלת.
כמובן שכל מקרה לגופו וזה לא תופס לכל אופנוע באשר הוא.