תודה חברה
כניראה אז אני אחפש יותר את כיוון הgsx וההורנט בלי לחץ ואולי אחרי כמה חודשים אעבור.
עוד קצת מבאס זה הפיירינג כי אחרי הנינגה 300 (כלי יפייפה) הנייקדים האלה לדעתי מכוערים מכמה זוויות
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה חברה
כניראה אז אני אחפש יותר את כיוון הgsx וההורנט בלי לחץ ואולי אחרי כמה חודשים אעבור.
עוד קצת מבאס זה הפיירינג כי אחרי הנינגה 300 (כלי יפייפה) הנייקדים האלה לדעתי מכוערים מכמה זוויות
Sent from my iPhone using Tapatalk
כמה חודשים?, קצת הגזמת, במשך רוב 34 שנות הרכיבה שלי רכבתי על אופנועי ספורט ותמיד הייתי בטוח שהנייקדים הם סתם אופנועים וגם לא יפים, עד הנייקד הראשון שקניתי, היום לא רואה את עצמי מתכווץ לתוך אופנוע ספורטיבי פצפון שלי ולרוב הרוכבים לא נותן שום ערך מוסף ברמת הרכיבה שלנו, הנייקד נותן מעל ומעבר ועם הרבה יותר נוחות.
יש נייקדים מפלצתיים שממש לא נחותים משום אופנוע סופרספורט.
דבר ראשון אני החזקתי את ההורנט 5 שנים. דבר שני לחוסר פיירינג יש יתרונות: לא צריך למרק בניקיונות, החום מהמנוע מתפזר קצת יותר טוב, פחות אפקט מפרש לרוח. אני יודע שאלה יתרונות יום יומיים ולא משהו שמעניין צעירים להוטים אבל עדיין נקודות למחשבה.
חוץ מזה אתה חושב על אופנועים עם תנוחה קצת יותר קרבית מהנייקד הממוצע אבל עדיין לא שוברת כמו הסופרספורט, התנוחה המועדפת אליי באופן אישי.
מניח שעד שאני לא אנסה אני לא אוכל להגיד יותר מידי..
מודה שעדיין כל פעם שאני נכנס למודעה של הGsxr600 אני אומר נקנה אותו וזהו מרוב שהוא יפה. העיצוב הזה פשוט טיל
ובדקתי קצת על ההורנטים בשוק. אין הרבה והכי חדש ביד 2 זה 2009.
מנוע שעשה 130k קילומטראז, עדיף להתרחק?
אני לא יודע לכמה בדיוק הם יכולים להגיע, אבל הכלי שמור נראה טוב ואצל אותו בעלים מבוגר כמה שנים.
ואם אלך עליו והמנוע יסיים, כמה עולה מנוע כזה בערך?
Sent from my iPhone using Tapatalk
סיפור מהתחת להשיג מנועים לאופנועים כבדים בארץ.
בהרבה מהמקרים פשוט אין.
זה לא כמו מובי שבכל חור וכל מוסך יש איזה 10 זרוקים ואתה מחליף בקלות.
כן מהבחינה הזאת אין על מובי , בקושי שם עליו 30 שקל בטיפול. משקולות 10 שקל משולשים 3 שקל. חחח מצחיק
Sent from my iPhone using Tapatalk
ההבדל הוא שמובי ב130 אלף קילומטר זה חיה נדירה אבל מנוע של הורנט אמור לשרוד הרבה יותר מזה.
איך הגעתם להשוואה בין מובי להורנט!?