הי לכולם
אני חוגג עוד מעט 21 ומוציא רישיון a
רכבתי על נינגה 300 וגאסגאס ec300
אני כניראה הולך לקנות 600 סמק 4 בשורה
בכיוון הGsxr600 או נינג׳ה zx600r
אולי הורנט 600 בגלל שהוא זול אבל בעיקרון מעדיף סופרספורט.
מה ההבדלים בין הGsxr600 לבין הGsr750
הבנתי שהם אותו כוח והגיאסאר הוא נייקד אבל למה ההבדל הוא פי 2 במחיר?
ומה אתם חושבים עדיף לקנות הונדה הורנט בסביבות ה20 k או כלי חדש יחסית באיזור ה90k? מחיר מטורף
Sent from my iPhone using Tapatalk
קודם כל מכרתי את הנינגה ואני כרגע מתנייד עם מובי 125 ויש את הגסגס שגם הוא מאוד קופצני אבל לא מהיר.
בכללי כל פעם שקניתי כלי הוא הרגיש איטי מידי אחרי שבוע ונמאס לי. אני רוצה משהו שיהיה נחמד, שלא יהיה כביש שאני אצטרך להשתמש בפול גז בשביל שהכביש והתנועה תזרום מהר, (גם בלילה).
אז זהו בדקתי על הGSR ולפי מה שראיתי גם הוא 4 בשורה ועם 105 כס לעומת הGSXR שהוא 125, כמה כבר הבדל יהיה בנהם? או שהמנוע שונה ככה שההבדל הוא די גדול?
וחוץ מהמנוע מעניין אותי מה ההבדל הגדול בנהם שזה פי 2 במחיר. ההורנט לעומת המחיר שלו זה כלי מטורף, נהגתי עליו פעם והוא ממש העיף אותי אם אני לא טועה הוא משהו בסביבות ה105 כוח סוס.
והGSXR זה כלי שמאז ומתמיד חלמתי עליו אבל הוא ממש ממש ממש יקר
היה לי הורנט שעברתי עליו מ CBR250 כי מעבר ל 500-ים של הונדה לא נראה לי מספק. אבל ההורנט הוא לא מטורף הוא מאוד ליניארי וכיף לרכב עליו. אני מניח ש GSR יטפס מהר יותר בסל"ד ויעיף אותך עוד יותר. דרך אגב אין סיבה לעוף אם יש שליטה נכונה על המצערת ותנוחה נכונה.
זהו אז זה מה שאני מפחד לקנות את ההורנט ואז ימאס לי תוך שבוע,
אני אבדוק על ה600 הסופר ספורטים האחרים ומה דעתכם לקנות איזה אחד שנת 2000-2005,
Zx600 או r6 ישן / cbr600r
יהיה לו תחזוקה רצינית ובהכרח יהיה יחסית מתפרק?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם אין לך כסף לקנות סופרספורט חדש אין לך כסף להחזיק ישן.
אל תתקרב גם עם מקל.
תוסיף קצת כסף ותקנה לך gsr\הורנט\z800 וכו' משנתון נורמלי עם ק"מ נורמלי.
אם יימאס לך מאופנוע שיש לו מעל 100 כ"ס תוך שבוע, הבעיה היא לא באופנוע.
קח GSR ותהנה.
תראה אם ה GSXS נכנס לך בתקציב.
הכל נכנס בתקציב אני פשוט מתלבט כמה להשקיע באמת...
אולי אני אקנה שנת 14,
https://www.yad2.co.il/s/c/k6lgjs
זה נגיד משך לי את העין קילומטראז נמוך ונראה אחלה
Sent from my iPhone using Tapatalk
R6 זה אופנוע צפוף מאוד.
אם אתה בחור גבוה זה לא בשבילך.
ובכלל אופנוע סופרספורט זה לא אופנוע נוח ליום יום, אלא אם כן יש לך נסיעות ארוכות בכבישים שאתה תהנה מהם.
זה נחמד לפוזה, זה כיף שיש מנוע כזה בין הרגליים, אבל זה מתיש מהר מאוד להתנייד איתו ביום יום.
אני דווקא הייתי מציע כן ללכת על משהו בסגנון ההורנט, וכמו שאמרו כבר- אם נוא יימאס לך אחרי שבוע הבעיה היא לא באופנוע.
אם כל מה שמעניין אותך זה "כמה חזק ומהיר האופנוע" אז תזהר שסופרספורט לא יראה לך באמת כמה חזק מהיר ועצבני הוא יכול להיות.
אתה בתחילת הדרך, אף אחד לא רודף אחריך. קנה איזה הורנט, תלמד קצת איך זה להיות עם 100כס (או כמה שהוא מוציא) בין הרגליים. תלמד אותו, תלמד אותו קצת בכבישים טכניים, אחרי זה תמכור ותעבור הלאה. מה הלחץ?
לא מזלזל בך חלילה, אבל כולנו היינו שם. לקפוץ ישר לסופרספורט זה לאבד הרבה שלבים של למידה בדרך. עם אופנוע רגוע יותר לומדים טוב יותר את רזי הרכיבה.
נראה שמה שאתה מחפש זה פוזה, פוזה זה מתכון לחיים מאוד קצרים.
מעשה בבחור חביב ששמו מתחיל בא'.
הבחור רכש SV650 לא משהו קיצוני אבל מה שכן היה קיצוני זה המלל.
בעת שישבנו יחד ושוחחנו בקולו נשמעה זעקת השבר.
סוג של כתובת שרשומה על הקיר.
ואכן לא עבר זמן רב וקיבלנו את ההודעה כי הבחור אושפז אחרי תאונה.
כעת אני לא נכנס אם הוא אשם או לא וכמה הוא תרם למצבו לצערי פשוט ידעתי שזה יקרה.
היום הוא מתנייד על ארבע לשמחתנו עומד על 2 וחזר פחות או יותר לאיתנו.
פות"ש - אנו לא מכירים אני רק מקווה שתדע לקחת את זה למקום הנכון.
תתחבר לפנטזיות ואם הן כוללות טיסות ביעף נמוך סל"ד אסטרונומי וחוויות מסלול על הכביש אני באמת ממליץ לך בחום להתחיל עם כלי מתון שלא יקח אותך למעוזות שאתה לא תדע כיצד תצא מהם.
בכל מקרה המון הצלחה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI