כמעט מדויק (לגבי גז הביניים). הוא נועד בראש ובראשונה לתאם מהירויות בין גלגלי השיניים בגירים לא מסונכרנים (כמו שכתבת). במקור היה מגיע עם דאבל קלאץ' (בלתי אפשרי באופנוע, למעט אולי בין שני לראשון ובכל מקרה מיותר ולא רלוונטי). גז ביניים ניתן לתת גם בהעלאת הילוך, שוב, בגירים לא מסונכרנים.

כדי למנוע חוסר תיאום בין מהירות האופנוע למהירות הגלגל/גיר/מנוע אנחנו בהחלט ניתן גז בשחרור הקלאץ' בהורדת הילוך, אבל זה הגז שאחרי הגז ביניים ולא הגז ביניים ה"קלאסי".

גילוי נאות: הרבה צעקות חטפתי בתור נער כל פעם שהגיר בטרקטור/משאית השמיע חריקות אז אני מעט רגיש לנושא