תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: הורדת הילוכים

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של שאול ה
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גליל תחתון
    הודעות
    134
    עדיף לבלום עם הקדמי והאחורי ביחד, הקדמי נושא ברוב עומס הבלימה והאחורי מייצב את האופנוע.
    המנוע נועד כדי להאיץ, הבלמים כדי לבלום.
    זה אופנוע ולא משאית עם בלם-מנוע
    עדיף שלא להאט את האופנוע ע״י הודרת הילוכים.

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי שאול ה צפיה בהודעה
    עדיף לבלום עם הקדמי והאחורי ביחד, הקדמי נושא ברוב עומס הבלימה והאחורי מייצב את האופנוע.
    המנוע נועד כדי להאיץ, הבלמים כדי לבלום.
    זה אופנוע ולא משאית עם בלם-מנוע
    עדיף שלא להאט את האופנוע ע״י הודרת הילוכים.
    לבלום בולמים עם הקדמי ועם המנוע. האחורי בשביל היופי, או אם קוראים לך רוסי ואתה רוצה להאט בסיבוב בלי שהאופנוע יזדקר.
    שים לב ברגע שאתה עוזב את הגז האופנוע בולם בלימת מנוע משמעותים (תשווה פעם מול רכב).
    תוריד הילוכים ותשלב עם בלימה של הברקס הקדמי.

אשכולות דומים

  1. הורדת מדבקה.. (ג'אנט)
    על ידי רון לבו בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 22-03-2019, 08:19
  2. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 25-10-2017, 21:59
  3. נקישה בזמן הורדת הילוכים באופנוע
    על ידי gartiy בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 11:51
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 21:20
  5. הורדת הילוכים - הדרך הנכונה
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 09:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO