אהלן
ברשותי EXC 450 KTM 2017. אני רוצה לצאת לרכב בשטח שנמצא כ25/30 ק"מ רכיבה עד אליו. האם בריא לכלי?(מזכיר שמדובר בכלי בעל נפח גדול)
כמה מרחק ניתן לעשות עם האופנוע בדרך אל שטח הרכיבה?
אשמח לתשובות של מביני עניין
אהלן
ברשותי EXC 450 KTM 2017. אני רוצה לצאת לרכב בשטח שנמצא כ25/30 ק"מ רכיבה עד אליו. האם בריא לכלי?(מזכיר שמדובר בכלי בעל נפח גדול)
כמה מרחק ניתן לעשות עם האופנוע בדרך אל שטח הרכיבה?
אשמח לתשובות של מביני עניין
אין לאופנוע שום בעיה עם זה, המחיר היחיד שתשלם זה בצמיגים וקצת בשעות מנוע (לא משמעותי ל25-30 קמ)
אין שום בעיה חוץ מיזה שזה לא הולך להיות הכי נוח מבחינת הרכיבה והקוביות בצמיג יהפכו לפיתה אם תיסע קבוע בכביש
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
אתם רצינים 30 קמ זה ממש הרבה, לא?
והמנוע הזה לפי מה שאני זוכר לא בריא בכלל לנסוע בסלד קבוע.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אה הבעיה היא רק בדו״פים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
גם לדופים מודרנים בנפחים ה250 ומעלה אין עם זה בעיה, זה פשוט לא בדיוק נוח עם יחסי העברה של דופ על הכביש.
אז אתה אומר לי בעצם שעם הגאסגאס ec300 2013 דופ אני יכול לנסוע כל בוקר לבסיס/עבודה בכביש בלי שום בעיה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
בגלל שיש לך קרבורטור כל עוד תדאג לתת גז מדי פעם לדאוג לשימון ראוי, לאופנוע לא תהיה עם זה בעיה - לך זה יעלה בשעות מנוע וצמיגים. במקרה של 4 פעימות זה פחות משמעותי, במקרה של דופים זה לא כלכלי בעליל להשתמש בו כמו שתארת בעיקר בגלל השעות היחסית קצרות בין בוכנה לבוכנה אבל שוב, טכנית אין בעיה.
יצא לי לעשות מעל 200 ק"מ ביום אחד על הסקווארנה WR125 דו"פ - ממרכז הארץ לעוטף עזה ובחזרה, חלק גדול מזה על שבילים מהודקים, וקטעי גישור על האספלט.
חוץ מזה שכאב התחת - לא הייתה שום בעיה, ולא נראה לי שזה גרם לבלאי חריג כלשהו.
במקרה של אופנוע 4 פעימות - בכלל אין מה לדאוג (חוץ מהבלאי של הצמיגים, שגם הוא לא כזה נוראי כל עוד לא מדובר בגומי רך במיוחד. במקסיסים שאיתם אני רוכב מתמודדים לא רע בכלל עם נסיעות על האספלט).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
פעם ג'אווה 350 דו"פ היה אופנוע כביש בכלל