אני מאמין שרוכב חדש כדאי מאוד שיעלה על כלי עם ABS.
אבל זו רק דעתי.
גם אם הוא ירסק את הפרונט על איזו קיה ריו, יש כל כך הרבה כלים כאלו מפורקים ברחבי הארץ שאפשר למצוא חלפים בגרושים. (אמר זה שהיה מזמין למרות הכל חלפים מיפן מקוריים וחדשים).
היופי באופנוע שלי ספציפית הוא שכל כך הרבה הוחלף עליו שבגדול מה שנותר מהמפעל זו המעטפת החיצונית (פלסטיקות, שלדה וכו'), מנוע וגיר. מעבר לזה כמעט כל הרכיבים הוחלפו. גם אם המנוע יתפגר - זה לא עולה הון תועפות, בסך הכל טווין מקורר אוויר. מיסבי הקראנק אצלי, אגב, לפחות מבדיקות לחץ שמן, עוד יחזיקו לא מעט. הקומפרסיה הייתה באזור ה-165-170 בשתי הבוכנות, ומעבר לצריכת שמן מורגשת בטיולים ארוכים, לא הייתה בעיה עם המנוע.
וירידת הערך היא ממש מזערית. קניתי ב-2016 ב-10700 עם 67 אלף ק"מ, מכרתי ב-9000 עם כמעט כפול מהק"מ הזה. כן, השקעתי לא מעט בתיקון ליקויים של הגיל, אבל זה התפרש לאורך שנים וכמעט ולא הורגש, גם לאורך הלימודים.