תודה על הפרגון, אבל מכרתי כבר בראשון לבחור חביב מבני ברק שרצה להשתפשף חזרה בהילוכים למשך שנה וקצת ולעבור (עד כמה אירוני) לדוקאטי.
מה שעוד אירוני הוא שלבחור היה NC מטעם העבודה הקודמת (מד"א), אז יוצא שהוא ירד מהאופנוע שאליו עליתי. עכשיו העז תעשה 2.5 ק"מ הלוך, 2.5 ק"מ חזור ותזדקן בשיבה טובה. שחררתי לו במחיר שנקבת, רק שלא יעלה אבק וחלודה בבית מתחת לכיסוי.
ולגבי ה-Z. אין מצב שבעולם שסוכנות תקנה אופנוע תקין, ותגיד "אוקיי, בא לי להפסיד אלפיים שקל". דרך חבר - אולי היית קונה במחיר עלות. הסיבה היחידה שאני יכול להעלות על דעתי שהאופנוע נמכר בהפסד זה שמישהו עלה על בעיה לא קטנה ומנסה להעיף את האופנוע כמה שיותר מהר. או שהאופנוע פשוט במצב קוסמטי ומכאני צולע ואף אחד לא מוכן לגעת בו אז הם מעדיפים להפטר ממנו בהפסד, רק שלא יתפוס מקום.
אני אישית הייתי מעלה תקציב, או מחפש CBR250 נחמד ושמור שבכיף אפשר למצוא במחיר הזה ועוד להישאר עם עודף בכיס.