זה מנוע וי-טווין בכל השנים. אני ישאיר לך לחשב לבד כמה פלאגים זה.
כמה פלאגים יש במנוע של הSv650?
דגם 2016, חלק אמרו לי 2 חלק אמרו 4...
זה מנוע וי-טווין בכל השנים. אני ישאיר לך לחשב לבד כמה פלאגים זה.
היה לי SV650 כזה ולמיטב זכרוני באמת היו לו שני פלאגים בצילינדר.
למה? ממה שאני זוכר, טענות לגבי בעירה יותר טובה בסל"דים שונים.
ואגב, לRKF125 של קיוויי יש 3 פלאגים על צילינדר בודד...
3 לצילינדר זה כבר הזיה מזן אחר.
Anyway, מהמרשתת, אכן 4 פלאגים:
https://forums.sv650.org/showthread.php?t=227665
בתא שרפה גדול (סינגל גדול) מהירות השריפה שמקורה בניצוץ אחד איננה מספיק מהירה כדי לשרוף כמו שצריך את כל התערובת. לכן שני מקורות.
תיאוריה נוספת ששמעתי (לא מכיר, ולדעתי לא נכונה)- כל פעם פלאג אחר עובד וכך עוזר לקירור שלהם ולאורך חיים גבוה. עד כמה שאני יודע, בדיאר650 הם יורים יחד ולא לסירוגין.
תיאוריה שלישית (שהגיתי ברגע זה) אומרת שהיצרן היה במצוקה כלכלית באותה תקופה.
והם יורים יחד כן יש קויל אחד https://www.ebay.com/itm/1996-96-18-...-/274106822911
עם שני קטבים כמו קויל רגיל - אין בורר.
לא בכל מנוע סינגל גדול יש שני פלאגים.
אבל כאן מדובר במנוע מקורר אוויר וכנראה לא שומר על טמפ' מספיק טוב בשביל להצית.
מ2007 מנוע ה650 של סוזוקי קיבל 2 פלאגים לראש, טכנולוגיה ישנה שאם אני לא טועה הופיעה ביצור סידרתי באלפא רומיאו בשם T SPARK
ב650 המטרה הייתה שריפה אחידה יותר כדי להוריד זיהום ולהיכנס לתקן
על איזה 650 אתה מדבר?
כי הדיאר שלי כבר היה עם 150,000 ב2007...