שמע.. אין יותר מדי מה להסתבך עם העניין.
לך לאופנוע תמצא מאיזה צד הכי קל לך לעלות ולרדת ממנו ופשוט תעלה ותרד ממנו 100 פעמים רצוף.
אחרי שתעשה את זה שעה בלי ליפול אני בטוח שלא תפחד מזה יותר.
שלום לכולם החלטתי לקנות crf 250 אחרי הרבה התלבטויות מאוד רציתי אופנוע כביש פול פיריניג אבל קראתי בהרבה שירשורים שעדיף בתור התחלה לעלות על אופנוע דו שימושי גבוהה כל הכביש .
הלכתי לראות את האופנוע ובעוד באותו היום לקחתי אותו לבדיקה והחלטתי לרכוש אותו .
הגובה שלי 168 שוקל 68 .
הבעיה שלי היא כזאת שאני עולה על האופנוע אז בזמן ההנפה של הרגל היא נתקעת בתיק זנב ואני מאבד שליטה .
שירדתי מהאופנוע שוב הרגל שלי נתקעה ואיבדתי שליטה והאופנוע נפל מזל שלא קרה לו כלום ואני נכנסתי לחרדה .
מה שמוזר שביום שקניתי את האופנוע לא הרגשתי כלום אישתי אומרת שהייתי באופוריה ולא הזיז לי כלום .
הורדתי את התיק זנב וקניתי נעליים עם סוליה גבוהה והמצב השתפר .
אני בחרדה נוראית כל פעם שאני עולה על האופנוע כל תזוזה מפחידה אותי אפילו שהכל בסדר .
מה אתם אומרים ?
יש איזה דרך לעלות ולרדת ? טכניקה ? אולי להיעזר בגק ? אולי להטות את האופנוע ?
שמע.. אין יותר מדי מה להסתבך עם העניין.
לך לאופנוע תמצא מאיזה צד הכי קל לך לעלות ולרדת ממנו ופשוט תעלה ותרד ממנו 100 פעמים רצוף.
אחרי שתעשה את זה שעה בלי ליפול אני בטוח שלא תפחד מזה יותר.
אתה נמצא בחרדה בגלל שהאופנוע נפל וזה טבעי וכל תזוזה אתה חושב שקורה משהו .
אני חדש יחסית אבל תסמוך על מה שאני אומר תעלה על האופנוע מהצד של הגק שזה הצד השמאלי תסובב את הכידון קצת ימינה ותלחץ על הבלם הקדמי ככה האופנוע לא יזוז לך ותשאיר את הגק למטה .
ככה יהיה לך יציבות .
תלך עם האופנוע למקום פתוח ותעשה את זה 50 פעמים וקח איתך מישהו שרק ישגיח .
אחרי שעלית על האופנוע תטה את הכידון ימינה ותרגיש את המשקל על רגל שמאל ולאחר מכן תטה שמאלה ותרגיש את המשקל על רגל ימין.
אותו דבר בירידה כידון קצת ימינה בלם קידמי לחוץ מוריד ג'ק .
הכי חשוב תהיה רגוע בהצלחה
אני פשוט עולה ויורד מהאופנוע כשהוא יושב על ג'ק הצד.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אם הג'ק צד באופנוע שלך מאסיבי וחזק - אתה יכול לשים רגל על הרגלית כשהאופנוע על הג'ק, ולהניף את עצמך.
יצא לי לראות אנשים בגובה של 1ץ65 ומטה שעלו ככה על אדוונצ'רים גדולים וכבדים סטייל ק.ט.מ 990 או סופר-טנרה 750.
על ג'ק עדין כמו שיש באופנועי אינדורו לא הייתי מסתכן לעלות ככה מתוך פחד לשבור את הג'ק.
כעיקרון, גם בלי הג'ק - אתה תתרגל לאט לאט, תפתח עוד קצת גמישות והבעיה תעלם...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תודה רבה אסף7419 אני עושה בדיוק מה שכתבת וברוך השם הכל בסדר
תודה רבה לכולכם
יופי אני שמח מבטיח לך שתוך חודש אתה גם תחזיר את התיק זנב שהורדת
אני התאמנתי דווקא לעלות על האופנוע מהצד שמול הג'ק, זה דורש מעט שיווי משקל ומרכז כובד מעל האופנוע, אבל ברגע שמתרגלי ם זה יציב לגמרי.
אני עושה את זה בכל פעם שהאופנוע עמוס בציוד וקשה באמת להניף את הרגל, וככה אין חשש שאני מעמיס יותר מדי משקל על רגלית הצד. להפך אני מקל עליו.
*אבל* זה דורש מעט תרגול...
You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
KTM 790 Adventure R