לגבי רפד פנה למאריו באום.
עובד עם חומרים איכותיים ויודע לבנות מושבים ברמה גבוהה לפי דרישת הלקוח.
הוא אומנם לא זול אבל יש לו עבודה איכותית
בכמה שנים האחרונות רכבתי רק על אדוונצ'רים מכל המינים, צילינדר אחד ומרובי צילינדרים.
הכל מורדרו שמן ויסטרום 650 אנמי ומוטה כביש לסופר טנרה שהיה סופר מוטו עם דרייב שאפט ואהבתי הנצחית.
היום יום שלי עובד על למעלה מ200 קילומטר על האופנוע.
קניתי לאחרונה nc750, אוטומט בעיקר בגלל שאני מחפש לקצץ בצריכת הדלק. אני גם ככה לא חזיר גז ו100, 110 זה מס0יק בשבילי.
אני לא סובל אבל גם לא נהנה מסביבת המחייה שלי עליו.
אני מחפש להחליף בולם אחורי, ולשים שמן כבד יותר וקפיצים קשיחים יותר בקדמי כי זה לרכב על מרגרינה במשקל שלי (120).
אני חושב גם להחליף את המושב, עם יד על הלב דיאר650 וטנרה 660 הענישו את התחת שלי פחות.
שאלות המיליון דולר
איזה יבואנים של בולמים יש בארץ חוץ מאוהלינס?
מס / היתכנות של ייבוא של בולם חדש מחו"ל?
מישהו שמרפד מושבים בארץ?
לגבי רפד פנה למאריו באום.
עובד עם חומרים איכותיים ויודע לבנות מושבים ברמה גבוהה לפי דרישת הלקוח.
הוא אומנם לא זול אבל יש לו עבודה איכותית
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ממליץ להציץ בפורומים של nc700.
אחורי - אני השתמשתי בבולם של אפריליה RSV מאיביי. אני לא כבד אז לא היה צריך להחליף קפיץ, שזה נזק של עוד $100 מחברות כמו KTech.
קדמי - לא עשיתי, אבל אוהבים שם את ה-RaceTech gold valve cartridge emulators שעובדים עם המזלגות הקיימים (130$), ויש גם Ricor Intimators שנחשבים קצת יותר מתקדמים (180$).
אחרי זה יש לך כבר קיטים של חברות כמו Andreani, לא כל מי ששם היה מבסוט וזה צפונה מ-500$.
בגדול זה תהליך יותר מורכב מאשר הבולם האחורי (פרק, שים, כוון), כי גם עם האמולטורים צריך לפעמים לקדוח/להרחיב חורי שמן, זו כנראה משימה למישהו כמו אביתר.
לגבי מושב - לפני שהחלטתי להחליף את ה-NC, סימנתי מושב רוכב משומש באיביי בפחות מ-75$ שרציתי לקנות ולעשות קצת ניסויים - להצר/ להגביה אותו קצת עם ג'ל מאמזון, לנסות לגרום לזה לעבוד. רפדים לוקחים סכומים מביכים, אם אתה לא על תקציב אז יש גם מושבים מוכנים של Corbin, Sargent, Seat Concepts ובטח עוד.
רק לא להשתמש בטעות בבולם של אפריליה srv (הקטנוע). גם כשהוא חדש מהמפעל, הוא לא מרסן. אפילו לא קצת.
קנית חדש או משומש את הבולם?
משומש. החברה היא sachs, יש הבדלים בין שנתונים שונים, שלי שנת 2016 עם בלונצ'יק נפרד. ל-RSV יש את 3 הכוונונים (preload, compression damping, rebound damping), גם הבולם של האפריליה טואונו נחשב מתאים ל-NC.
מעניין אם השידרוגים האלה עדיפים על קניית אופנוע שמתאים לצרכים של הרוכב. (היה לי NC, החלפתי לF750GS)
ריפוד מחדש לNC עשיתי אצל ששון מת"א. 350 ש"ח והישבן שלך מסודר.
אני עשיתי רק לרוכב. והמחיר תלוי במצב רוח שלו
אפשר לשאול כמה זמן אתה עם כל אחד? איך צריכת הדלק, החום מהמנוע יחסית ל-NC?
יש דברים קטנים עם הבימרים, כמו ABS שמשחרר כשאתה עולה על מהמורה (ככה לפחות הבנתי לגבי ה-F800), מיסבי היגוי שנגמרים, כל מיני ריקולים, שנותן לי תחושה שה-NC יותר מהימן. בלי ריקולים מ-2012, כשלוחצים על הבלם הוא בולם וזה..
אני מחליף גם כן, אבל איכשהו התחושה שהאמינות של NC היא בליגה משל עצמה. 218 ק"ג של דברים שעובדים כהלכה, אולי האופנוע הכי אמין בעשור האחרון?
מפורומים בחו"ל גם לNC יש קצת הפתעות
לדוגמה בולם אחורי שנגמר יחסית מהר יצא לי לקרוא על לוח שעונים ששבת.
ברגים שהחלידו (היה לא מזמן בקבוצת וואטס אפ של הונדה NC)
אבל כן בגדול זה נחשב כלי בעל אמינות טובה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ברגים מחלידים ראיתי גם ב-F800. יש איזה best practice מניעתי, או פשוט מרססים WD כשרואים חלודה?
אם אני לא טועה זה היה האום של ציר בגלגל האחורי או משהו דומה (לא זוכר בדיוק כן זוכר שזה משהו שהייתי מחליף אם זה היה אצלי) .
בעקרון אין בעייה להחליף ובכל זאת לא מדובר בבורג של פיירינג אלא בורג עם (לפחות בעייני) חשיבות שלא אמור להחליד אחרי כמה שנים.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אצלי הnc הוא 2018 (שנת ייצור 2017). אחרי החורף הופיעו מעט ג'ינג'ים על כל מיני חלקים שמצופים. (מנוף קלאץ', טלסקופים וכו...). מעיד בעיקר על זה שזהו טופנוע תקציב. מניח שזה קשור לעובדה שהאופנוע מכוסה בכיסוי ולא חונה בחניון סגור, פלוס העובדה שהוא שכב בבונדד באשדוד ליד הים איזה שנה, פלוס העובדה שבשני החורפים שהוא אצלי הצלחתי איכשהו לרכב בכל אחד ואחד מימי הגשם....