כתבה נחמדה, אבל שום התייחסות להתנהלות בעיר צפופה. כאן ההבדל במשקל יכול לשחק תפקיד משמעותי. מודה שעל הak אין לי נסיון. עם טימקס אפשר ללהטט בקלות בפקקים והוא באמת קליל, אבל עדיין לא קליל כמו קטנוע קטן.
מה עדיף, קטנוע קונבנציונלי גדול או מקסי-סקוטר? לקחנו את הקימקו אקסייטינג 400S החדש כנציג הקטנועים ואת הקימקו AK550 כנציג המקסי-סקוטרים למבחן ראש בראש כדי לענות על השאלה הזו.
http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%a7%d7...0%d7%9c%d7%99/
![]()
כתבה נחמדה, אבל שום התייחסות להתנהלות בעיר צפופה. כאן ההבדל במשקל יכול לשחק תפקיד משמעותי. מודה שעל הak אין לי נסיון. עם טימקס אפשר ללהטט בקלות בפקקים והוא באמת קליל, אבל עדיין לא קליל כמו קטנוע קטן.
קיבלתי חום מעלויות הטיפולים בסוף,אני עם אופנוע 900 סמ"ק ל 20,000 יוצא כ 3000 ש"ח טיפולים, גם בחישוב בלאי השרשרת והצמיגים יש מצב שאופנוע יצא יותר זול לאחזקה...
Tracer 900
איך הטיפולים של האקסייטינג יקרים יותר ב1,200₪ במצטבר ל20,000 ק"מ?