התכוונת כנראה אין לו מתחרעים....
במקרה או שלא נתפס בעדשה המולטי V4 של דוקאטי ברכיבת מבחן.
עם 190 כח סוס ומנוע V4 אין לא מתחרים כרגע.
דוקאטי מתכננת אותו ל2021
![]()
התכוונת כנראה אין לו מתחרעים....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שאלה רצינית לגמרי, מה הופך אותו למיוחד?
להונדה יש את הקרוסטורר עם מנוע V4 שנופל לאותה קטגוריה.
זה לא פשוט עוד איטרציה של אותו מולטי עם תצורת מנוע אחרת?
הוא פשוט מגיע עם קורונה ומה שמיחד אותו שלמרות השיעול הוא עף קדימה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ההונדה קרוסטורר יצא קצת אפור, מה גם שיש לו "רק" 130 כח סוס, מה שמיוחד בדוקאטי זה שזה אמור להיות פנאגלה אדוונצ'ר, כח הסוס לא ידוע עדיין, חלק אומרים 190 חלק 200 מה שאומר מיתון כח של 15 כח סוס בערך ולא 40 כמו בהונדה בהשוואה לVFR שתרם את המנוע שזה אומר שדוקאטי רוצים אופנוע ספורט עם תנוחה של אדוונצ'ר
זה גם (נראה לי) האופנוע הסדרתי הראשון עם בקרת שיוט אדפטיבית ועצירה אוטונומית.
לא וודאי אבל ככה נראה:
https://www.advpulse.com/adv-news/du...ruise-control/
זה תפור לכל אופנוען (בעצם לא רק לאופנוענים) שנוסע בין עירוני קובע.
אני בכלל התחלתי עם בקרות שיוט מהאופניים החשמליים שלי, ואחרי כמה שנים פשוט לא מבין איך אפשר בלי.
על האופנוע יש לי throttle lock, מהקצת יותר איכותיים ואני מת לבקרת שיוט אדפטיבית.
מה שכן, נראה לי שחובה לנתק אותה ברגע שמתחילים לגרזן קצת כי אחרת היא בטח תיתן בלימות חירום באמצע עקיפות וכאלה.
יש לי בקרת שיוט אדפטיבית ברכב כבר שנתיים וזה עובד מעולה באוטובאן ובתנועת סטופ אנד גו (בגרמניה) בביקור האחרון שלי בישראל היה לי רכב מהשכרה עם בקרת שיוט אדבטיבית אבל זה לא ממש עובד בישראל, כל שניה רכב נכנס ברווח וגורם לבלימות חזקות ונסיעה לא חלקה, בדרך לבאר שבע זה עבד טוב יותר כי התנועה הייתה יותר דלילה.
הרעב הבריא (?) לכוח.
אף אחד לא באמת צריך אדוונצ'ר עם מעל 160 כ"ס אבל יש הרבה שרוצים.
אכן היציבה ויכולת גמיעת המרחקים בתנוחה הזאת עולה עשרות מונים על אופנוע ספורט
ואפילו ספורט תיור, מה גם שהאופנועים האלה נוראים בתוך העיר או בתנועה צפופה.
הטהרנים שמחפשים כלי מסלול לכביש לא יאהבו, מחפשי הריגושים בכביש שרוצים גם יכולות
אמתיות לגמיעת מרחקים בקצב היפר היסטרי ויכולות ספורט יאמצו בחום.
כבר כמה שנים שאני טוען (ואף אחד לא מקשיב) שאופנוע נוח מאד שיודע לעשות גם וגם זה
מה שצריך לפחות פה בארץ אבל הנתונים מדברים גם על חו"ל.
הדוקאטי רוצה להכות את הגרמני בבית שלו, בגלל המיצוב של המותג ככלי יוקרה לכן הוא יציב
יריב בכל קטגוריה, יש לדוקאטי קהל נאמן ופאנאטי שעוקב אחריו ומקבל בסלחנות גם חסרונות
אז בעצם אין לו שום דבר להפסיד.
דוגרי אם בזמנו המולטיסטרדה דגדגה לי בבטן התחתונה אז הקקה הזה עוד יותר, בא לי עדר
גדול של סוסים....
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 16-03-2020 בשעה 07:58.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!