כתוב כותרת מתאימה ומספקת, בפעם הבאה ינעל האשכול.
מותר להעיף מבט בחוקי הפורום.
שלום... יש לי אופנוע שטח wrf 250 של ימאה ויש לי בעיה כשאני מגיע לטורים גבוהים.ברגע שהגעתי לטורים טיפה גבוהים האופנוע ישר כבה וגם הצג של המהירות שיש בכידון כבה וצריך לכבות הכל ולהדליק ..יש למישהו מושג מה זה יכול להיות??ניקיתי את הפילטר אויר ברכיבה האחרונה...ידוע לי שאני צריך לעשות טיפול גדול ,החלפת שרשרת טיימינג ואולי כיוון שסתומים לפי הבדיקה שעשיתי לאופנוע בטרם רכשתי אותו...האם זה קשור או שזה בכלל כיוון קרבורטור....?? בעיה חשמלית ??אני חוזר ואומר שהאופנוע כבה אך ורק כשהוא מגיע לטורים גבוהים... בנמוכים אפשר לנסוע חופשיאודה לכם על העזרה ..
כתוב כותרת מתאימה ומספקת, בפעם הבאה ינעל האשכול.
מותר להעיף מבט בחוקי הפורום.
תבדוק חיבור מינוס למצבר
מצטער... פעם ראשונה בפורום... אנסח טוב יותר בפעם הבאה...בודאות זה רק עניין חשמלי? רצועת טיימינג וכיוון שסתומים לא קשור לעניין??פשוט זה מה שאמרו לי ואני לא מבין בנושא בכלל...
תנשום הכל יהיה בסדר כבר קיבלת תשובה לשאלה.
רצועת טימינג זה ברכב.
חוץ מדוקטאי אף יצרן לא משתמש ברצועות טימינג.
לא זה לא קשור וגם לא לשסתומים.
בדקתי את כל החיבורים של המצבר והכל נראה בסדר שום דבר לא מנותק או רופף...
אין לי משבת רגלית צד ...
עשיתי בדיקה לפני הקנייה ובבדיקה רשמו שצריך לעשות טיימיניג... מה זה טיימינג ?
ושוב תודה על העזרה..
שרשרת תזמון היא שרשרת שמחברת בין הגל ארכובה לגל זיזים (חלקים בתוך המנוע).
באופנועים מהסוג שלך השרשרת ולפעמים גם הגלגלי שיניים שלה מוחלפים כחלק מטיפול שוטף (בניגוד לאופנוע לא תחרותי - לעיתים אף פעם).
השרשרת אחראית על התזמון,אם השרשרת נגזרת או קופצת שן המנוע נהרס ברגע חשוב להחליף אותה אבל אין קשר לבעיה שלך.
זה שיש כיבוי כללי - גם סקאלה וגם מנוע מעיד על בעיית חיבור של החיווט למצבר,לסוויץ' וכו,אתה צריך לאתר מה גורם למצבר להתנתק.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-05-2016 בשעה 10:43.
שים לב שזה WRF, כן? למיטב זכרוני אין לו סוויצ' ויש לו חשמל רק כשהאופנוע מונע, ככה שאם הוא כבה בסל"ד גבוה מכל סיבה שהיא, גם הסקאלה, מן הסתם, תתנתק.
מה שמוזר זה שהוא כבה מיד ברגע שעולים לסל"ד גבוה.
האופנוע עושה את זה כל פעם? באותו סל"ד בערך?
אם כן, לא הייתי שולל לא קרבורטור ולא שסתומים.
לא יודע לגבי הסוויץ' אבל יש סטרטר חשמלי וגם מצבר,לכן בסבירות גבוהה הסקאלה מחוברת למצבר.
רוב מערכות ההצתה תלויות במצבר וכנראה שזה הסיפור גם פה.
כיוון מרווחי שסתומים ממש לא שייך לבעיה,קרבורטור שייך אבל נפסל בגלל כיבוי של הסקאלה.
תודה על ההסבר...
אין לי סוויץ .. ואחרי שקראתי את מה שאמרתם ישר הלכתי לבדוק את העניין ומה שעשיתי זה פשוט ניתקתי את המינוס של המצבר {הנעתי את האופנוע בקיק במקום בסטרטר} בכדי לבדוק אם הוא הבעיה ואם הוא באמת מתנתק אך מסתבר שזה לא המצב ... האופנוע ממשיך לעשות את אותה הבעיה וכבה בטורים גבוהים...
אין לי מד טורים אז אני לא יכול לדעת בודאות באיזה גובה טורים הוא כבה אבל לפי השמיעה זה בערך אותו הדבר כל פעם... ברגע שאני נותן מכת גז והאופנוע מגיע לטורים גבוהים אז הוא כבה וגם הסקאלה נכבית...
מה עוד אפשר לבדוק בכדי לשלול דברים נוספים?
שאלתי מוסכניק בטלפון {אני יודע שזה לא אידיאלי אבל רק רציתי לראות אם אנחנו על אותו דף} ולפי מה שתיארתי הוא גם חושב שזה תקלה חשמלית אך צריך לבדוק את העניין
עברתי על הצמות החשמליות והסתכלתי על המחברים לראות שהכול מחובר...
עוד אציין שכשעליתי על האופנוע ביום הראשון הבעיה כמעט ולא הייתה ... קרתה לי אולי פעמיים במשך רכיבה של שעתיים וחצי ואילו עכשיו זה יכול לקרות כל 2 דקות...סך הכל רכבתי עם האופנוע 3 פעמים...
אנא עזרתכם..
שאלה לא קשורה -
כשאתה אומר שניקית את הפילטר אוויר - אני מניח שגם שימנת אותו אחר כך?
ולשאלתך - יכול להיות שאתה מגיע למנתק? עד כמה הסל"ד גבוה? אם אתה עוזב את הגז האופנוע מניע בחזרה? (יש בכלל מנתק הצתה בWR?)
כן ניקיתי ייבשתי ושימנתי... (:
לא יודע אם יש מנתק הצתה אבל אם אני עוזב את הגז האופנוע עדיין לא מגיב הוא כבוי ולא ניתן להדליק אותו עד שלוחצים על מתג ההפעלה בסקאלה {לא סטרטר} פעמיים {כיבוי והדלקה} וואז הוא מניע עם הסטרטר בקלות ללא תקלות... לעיתים יש בקפייר אבל לא יותר מזה...
האופנוע פשוט משתתק כשהוא מגיע לסל"ד הגבוה..
אין לי ידע רב אבל לא נראה לי שהסל"ד גבוה עד כדי שיגיע למנתק הצתה ... שוב.. אין לי מד סל"ד ולכן אני אומר הכל משמיעה ותחושה על האופנוע..
יש מצב שאתה מגיע למנתק בטעות. יש מצב שיש בעיה בחשמל של ההצתה.
בשלב הזה אני אומר - קח אותו למישהו שמכיר את האופנועים האלה, שיבדוק.
כן זה מה שאעשה מקווה שיסתדר ללא עלויות גבוהות...
בכל אופן תודה על העזרה ואעדכן מה הייתה הבעיה ברגע שאפתור אותה..