תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: דעה: מדוע גם האופנוע הבא שלכם לא יהיה חשמלי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    דעה: מדוע גם האופנוע הבא שלכם לא יהיה חשמלי

    תחום האופנועים החשמליים אמנם מתקדם עקב בצד אגודל, אבל משהו עדיין חסר; מיכאל סמטנוב מנתח את המצב, בעיקר אל מול ענף הרכב וההמלחה האדירה של טסלה; טור דעה.

    http://fullgaz.co.il/%d7%93%d7%a2%d7...-%d7%97%d7%a9/

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    בוא
    תדחפו את התקע ושקע והביבי של חברת אשך מל שלכם לאן שבא לכם
    אנשים לא טיפשים
    המקסימום טעות שאנשים יכולים לעשות זה לקנות אופנוע בצבע קקי של ילדה עם קוקייות כמו דרזדנר
    לא מעבר
    אופס ברח לי גרעפץ סליחה

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    קטנוע חשמלי לנסיעות בעיר - כן. אדוונצ'ר לפי נוסחה "שעתיים רכיבה - 10 שעות טעינה" - אין מצב. טסלה זה לא דוגמא לשום דבר - זה לא רכב. זה גאדג'ט שבמקרה נוסע, וגאדגט די יקר. אפשר להחליף איתה במוו, אבל לא מאזדה 3.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    בוא
    תדחפו את התקע ושקע והביבי של חברת אשך מל שלכם לאן שבא לכם
    אנשים לא טיפשים
    המקסימום טעות שאנשים יכולים לעשות זה לקנות אופנוע בצבע קקי של ילדה עם קוקייות כמו דרזדנר
    לא מעבר
    אופס ברח לי גרעפץ סליחה
    מה שניסיתי לומר הוא שיוצרים בעיה פיקטיבית וסביבה בונים תעשיה שלמה.
    כבר היו דיונים בפורום החשמלי לגבי היעילות, נצילות וכדו'
    זה לא תופס. זה כבד. זה לא אוגר מספיק אנרגיה (טווח נסיעה) ובסוף מה שמניע את הטורבינה ברידינג זה פחם.

    אני מתנצל על השפה הנמוכה.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    מה שניסיתי לומר הוא שיוצרים בעיה פיקטיבית וסביבה בונים תעשיה שלמה.
    בעיה היא לא פיקטיבית, אבל היא לא קשורה לזיהום או אקלים. במקרה של הארלי הבעיה היא שעידן של קרוזר ווי-טווין של ליטר וחצי במחיר פרמיום נגמר. נכון, תמיד יהיו אנשים שיקנו רכב/אופנוע הכי מוזר/ישן/מיוחד, אבל אי אפשר לבנות עסק על זה. ראה את נורטון פושט רגל וטריומף מעביר מפעלים למזרח.
    אצל סינים סיבה יש סיבה יותר הגיונית - קטנוע חשמלי הרבה יותר זול, גם ביצור. פחות תחזוקה, פחות בעיות אחריות - יותר רווח.
    יצרנים אירופאים עושים תנועה "אני גם", לפחות בתערוכות. כי למה לא? מה עוד יש להראות?

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    יש בכתבה פואנטה מעניינת. טסלה חתכו בתקציבי השיווק (פרסום) ועלות המכירות (דילרים) ומדובר בנתח משמעותי מאוד.
    בנוסף, המוניטין צמח מהשטח. זה הצליח לגופרו במלחמה עם יצרניות המצלמות הוותיקות עם מוצר דפוק בגרסאות הראשונות.
    מצד שני הנימוק של טאסק קצת צולע בעיני. אופנוע כביש חזק הוא כלי מסוכן אבל לא נראה לי שיקול רלוונטי ליצרן מכוניות קיצון.
    מעריך שיש במנוע החשמלי אלמנט שלא ניתן לצמצום בגודל ובמשקל.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    בעיה היא לא פיקטיבית, אבל היא לא קשורה לזיהום או אקלים.

    הקשר הוא תקנות היורו והחוק נגד זיהום האוויר שנכון להיום עומד על 2030 איסור שימוש במנועי בעירה פנימית וכולם צריכים להיות ערוכים.

    במקרה של הארלי הבעיה היא שעידן של קרוזר ווי-טווין של ליטר וחצי במחיר פרמיום נגמר.

    אתה ישן בעמידה, תנסה לספר את זה לגרעין ההראליסטים הקשה שהוא גדול הרבה מעבר למה שאתה מדמיין.

    נכון, תמיד יהיו אנשים שיקנו רכב/אופנוע הכי מוזר/ישן/מיוחד, אבל אי אפשר לבנות עסק על זה.

    שוב אל תיתן לעובדות לבלבל אותך, יש עסקים שלמים שחיים רק על זה!

    ראה את נורטון פושט רגל וטריומף מעביר מפעלים למזרח.

    הסיבות שונות לחלוטין ומדובר על יצרנים מיוחדים וקטנים.


    אצל סינים סיבה יש סיבה יותר הגיונית - קטנוע חשמלי הרבה יותר זול, גם ביצור. פחות תחזוקה, פחות בעיות אחריות - יותר רווח.
    יצרנים אירופאים עושים תנועה "אני גם", לפחות בתערוכות. כי למה לא? מה עוד יש להראות?
    הטכנולוגיה החשמלית במצבה הנוכחי "חצי אפויה" ומתאימה לאוהבי בצק.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    בדרך כלל כשאתה קונה כלי עם המון חסרונות, אתה משלם פחות.
    במקרה של כלים חשמליים, כרגע זה הפוך.

    אם אופנוע זירו היה עולה חצי מאופנוע עם מנוע קלאסי, היינו מסתכלים על העניין אחרת.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    נכון להיום עומד על 2030 איסור שימוש במנועי בעירה פנימית וכולם צריכים להיות ערוכים
    נכון להיום זה הצהרות פוליטיות בלבד. קל לתת כאלה כשאתה לא זה שהולך לישם אותם.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תנסה לספר את זה לגרעין ההראליסטים הקשה שהוא גדול הרבה מעבר למה שאתה מדמיין
    אתה לא יודע מה אני מדמיין - הגרעין הזה אכן גדול, אבל הוא מצטמצם. הארלי זה לא מוסך משפחתי - הם נסחרים בבורסה וכאשר, TAM (total addressable market) מצטמצם - חברה בבעיה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שוב אל תיתן לעובדות לבלבל אותך, יש עסקים שלמים שחיים רק על זה!
    אתה הוזה. הארלי זה לא "עסק" - זה חברה ענקית. דבר אחרון שבעלי מניות רוצות זה צימצום פעילות ומעבר לשוק נישה. הם ינסו כל דבר לפני זה - חשמליים, קטנועים, אופניים, חולצות ובושם (כן, גם זה ניסו!).

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הסיבות שונות לחלוטין ומדובר על יצרנים מיוחדים וקטנים.
    הבאתי אותם כדוגמא לגורלם של "מיוחדים וקטנים". אף מנכ"ל שפוי לא רוצה את זה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    יש בכתבה פואנטה מעניינת. טסלה חתכו בתקציבי השיווק (פרסום) ועלות המכירות (דילרים) ומדובר בנתח משמעותי מאוד.
    בנוסף, המוניטין צמח מהשטח. זה הצליח לגופרו במלחמה עם יצרניות המצלמות הוותיקות עם מוצר דפוק בגרסאות הראשונות.
    מצד שני הנימוק של טאסק קצת צולע בעיני. אופנוע כביש חזק הוא כלי מסוכן אבל לא נראה לי שיקול רלוונטי ליצרן מכוניות קיצון.
    מעריך שיש במנוע החשמלי אלמנט שלא ניתן לצמצום בגודל ובמשקל.
    המנועים כרגע זה לא הבעיה. הבעיה היא בגודל ובמשקל של הסוללות והזמן הטענה הארוך שלהם.
    מעבר לזה, שוק האופנועים זעיר ביחס לשוק הרכבים ככה שהרבה יותר הגיוני להתחיל מרכבים ששם הכסף הגדול.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    מתי שימצאו שיטה "לתדלק" אופנוע חשמלי ב 5 דקות כמו זמן תדלוק רגיל, אז אולי נוכל להתקדם קדימה.
    אני מחכה לשימוש מעשי למנועי מימן.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    מתי שימצאו שיטה "לתדלק" אופנוע חשמלי ב 5 דקות כמו זמן תדלוק רגיל, אז אולי נוכל להתקדם קדימה.
    אני מחכה לשימוש מעשי למנועי מימן.
    לא מנועי מימן אלה מצברי מימן, המנוע נשאר חשמלי.
    כרגע הרבה יצרנים עובדים על זה, במציאות נכון להיום יש רק רכב אחד באולמות התצוגה עם תא דלק (מימן) והוא טויוטה, עוד שנתיים במוו מצטרפת אבל יונדאי ועוד כבר ימכרו לפני זה.
    מכוון שהיצרנים עצמם חוץ מטסלה חושבים שאי אפשר להמשיך ולפתח מצברי ליטיום אנחנו נראה הרבה רכבים המשתמשים במימן

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ...מעבר לזה, שוק האופנועים זעיר ביחס לשוק הרכבים ככה שהרבה יותר הגיוני להתחיל מרכבים ששם הכסף הגדול.
    יש סגמנטים בתוך שוק הרכב והאופונעים שלא מיועדים לקהל הרחב. עושר רהבתני, שטח קשוח, ספורטיבי קלאסי, ספורטיבי אקסטרימי וכו'... הטסלה יקרה, מתוחכמת וחזקה. למעשה היא יצרה סגמנט כמו חברת ג'יפ (בישראל) אבל היא מעולם לא יועדה להפוך לטויטא קורולה או לפיקאפ של פורד אלא יותר בקטגוריה של פורשה ורכבי יוקרה. באנלוגיה לעולם האופנועים, לא רואה סיבה שאופנוע של טסלה (בהנחה שהוא נותן יותר מרוב הכלים ועולה כמו...GS 1200 או שווה ערך) יצליח פחות מהמכונית. לא מעט אנשים קונים שואב אבק ב 8,000 ש"ח. לכן אני פחות נאחז בהצהרות העקרוניות של מאסק.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    יש סגמנטים בתוך שוק הרכב והאופונעים שלא מיועדים לקהל הרחב. עושר רהבתני, שטח קשוח, ספורטיבי קלאסי, ספורטיבי אקסטרימי וכו'... הטסלה יקרה, מתוחכמת וחזקה. למעשה היא יצרה סגמנט כמו חברת ג'יפ (בישראל) אבל היא מעולם לא יועדה להפוך לטויטא קורולה או לפיקאפ של פורד אלא יותר בקטגוריה של פורשה ורכבי יוקרה. באנלוגיה לעולם האופנועים, לא רואה סיבה שאופנוע של טסלה (בהנחה שהוא נותן יותר מרוב הכלים ועולה כמו...GS 1200 או שווה ערך) יצליח פחות מהמכונית. לא מעט אנשים קונים שואב אבק ב 8,000 ש"ח. לכן אני פחות נאחז בהצהרות העקרוניות של מאסק.
    אנשים קונים את ה-1250 של BMW כי הם מאמנים שהוא "משהו אחר" והם מקבלים יוקרה/אמינות/שקר אחר הם מוכנים לשלם הרבה כסף
    על המון דברים שרובם לא צריכים בכדי לממש צורך אחר, סוג של דיסאוננס.

    אני לא רואה מישהו מוציא אותו סכום על כלי שלא "משדר" על אותו גל ונחות ממנו בכל התחומים. אבל אם היה כלי חשמלי שתפוקת הסוללה
    שלו שווה ל- 50000 ק"מ (אני מגזים בכוונה) היית רואה תור בכניסה לסוכנות המוכרת ומאות G/S נטושים ברחובות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא רואה סיבה שאופנוע של טסלה (בהנחה שהוא נותן יותר מרוב הכלים ועולה כמו...GS 1200 או שווה ערך) יצליח פחות מהמכונית.
    קודם כל - ההנחה שלך שגויה. אופנוע חשמלי נותן הרבה פחות. דבר שני: כל הציפצופים אלקטרוניים של טסלה - אין להם שימוש באופנוע.

    NAOR למעלה צודק בעיקרון - זה פתרון שמחפש בעיה. לאופנוע רגיל יש טווח של 300 קמ עם תאוצה מתורפת, מהירות סןפית 200+ וזמן "טעינה" 1-2 _דקות_. והוא לא יקר כל כך. איזה פרמטר תשפר "חשמליות"?

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא מעט אנשים קונים שואב אבק ב 8,000 ש"ח
    הגזמת פי 4, אבל כן יש אנשים שקונים שרשרת/טבעת ב-50K. זה נכון, יש אנשים עם כסף מיותר. אבל הם לא קונים מספיק אופנועים.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 114
    הודעה אחרונה: 21-05-2019, 00:03
  2. תגובות: 47
    הודעה אחרונה: 09-03-2017, 16:56
  3. איך אתם מנקים את האופנוע שלכם?
    על ידי -Guy- בפורום כללי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 22:55
  4. האופנוע הראשון שלכם.
    על ידי nitzann84 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-02-2016, 07:10
  5. האופנוע יהיה חלש מדי ?
    על ידי roi2314 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-01-2016, 08:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO