בעיה היא לא פיקטיבית, אבל היא לא קשורה לזיהום או אקלים. במקרה של הארלי הבעיה היא שעידן של קרוזר ווי-טווין של ליטר וחצי במחיר פרמיום נגמר. נכון, תמיד יהיו אנשים שיקנו רכב/אופנוע הכי מוזר/ישן/מיוחד, אבל אי אפשר לבנות עסק על זה. ראה את נורטון פושט רגל וטריומף מעביר מפעלים למזרח.
אצל סינים סיבה יש סיבה יותר הגיונית - קטנוע חשמלי הרבה יותר זול, גם ביצור. פחות תחזוקה, פחות בעיות אחריות - יותר רווח.
יצרנים אירופאים עושים תנועה "אני גם", לפחות בתערוכות. כי למה לא? מה עוד יש להראות?