בעיה היא לא פיקטיבית, אבל היא לא קשורה לזיהום או אקלים.
הקשר הוא תקנות היורו והחוק נגד זיהום האוויר שנכון להיום עומד על 2030 איסור שימוש במנועי בעירה פנימית וכולם צריכים להיות ערוכים.
במקרה של הארלי הבעיה היא שעידן של קרוזר ווי-טווין של ליטר וחצי במחיר פרמיום נגמר.
אתה ישן בעמידה, תנסה לספר את זה לגרעין ההראליסטים הקשה שהוא גדול הרבה מעבר למה שאתה מדמיין.
נכון, תמיד יהיו אנשים שיקנו רכב/אופנוע הכי מוזר/ישן/מיוחד, אבל אי אפשר לבנות עסק על זה.
שוב אל תיתן לעובדות לבלבל אותך, יש עסקים שלמים שחיים רק על זה!
ראה את נורטון פושט רגל וטריומף מעביר מפעלים למזרח.
הסיבות שונות לחלוטין ומדובר על יצרנים מיוחדים וקטנים.
אצל סינים סיבה יש סיבה יותר הגיונית - קטנוע חשמלי הרבה יותר זול, גם ביצור. פחות תחזוקה, פחות בעיות אחריות - יותר רווח.
יצרנים אירופאים עושים תנועה "אני גם", לפחות בתערוכות. כי למה לא? מה עוד יש להראות?
הטכנולוגיה החשמלית במצבה הנוכחי "חצי אפויה" ומתאימה לאוהבי בצק.