יש סגמנטים בתוך שוק הרכב והאופונעים שלא מיועדים לקהל הרחב. עושר רהבתני, שטח קשוח, ספורטיבי קלאסי, ספורטיבי אקסטרימי וכו'... הטסלה יקרה, מתוחכמת וחזקה. למעשה היא יצרה סגמנט כמו חברת ג'יפ (בישראל) אבל היא מעולם לא יועדה להפוך לטויטא קורולה או לפיקאפ של פורד אלא יותר בקטגוריה של פורשה ורכבי יוקרה. באנלוגיה לעולם האופנועים, לא רואה סיבה שאופנוע של טסלה (בהנחה שהוא נותן יותר מרוב הכלים ועולה כמו...GS 1200 או שווה ערך) יצליח פחות מהמכונית. לא מעט אנשים קונים שואב אבק ב 8,000 ש"ח. לכן אני פחות נאחז בהצהרות העקרוניות של מאסק.