ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
יש סגמנטים בתוך שוק הרכב והאופונעים שלא מיועדים לקהל הרחב. עושר רהבתני, שטח קשוח, ספורטיבי קלאסי, ספורטיבי אקסטרימי וכו'... הטסלה יקרה, מתוחכמת וחזקה. למעשה היא יצרה סגמנט כמו חברת ג'יפ (בישראל) אבל היא מעולם לא יועדה להפוך לטויטא קורולה או לפיקאפ של פורד אלא יותר בקטגוריה של פורשה ורכבי יוקרה. באנלוגיה לעולם האופנועים, לא רואה סיבה שאופנוע של טסלה (בהנחה שהוא נותן יותר מרוב הכלים ועולה כמו...GS 1200 או שווה ערך) יצליח פחות מהמכונית. לא מעט אנשים קונים שואב אבק ב 8,000 ש"ח. לכן אני פחות נאחז בהצהרות העקרוניות של מאסק.
אנשים קונים את ה-1250 של BMW כי הם מאמנים שהוא "משהו אחר" והם מקבלים יוקרה/אמינות/שקר אחר הם מוכנים לשלם הרבה כסף
על המון דברים שרובם לא צריכים בכדי לממש צורך אחר, סוג של דיסאוננס.

אני לא רואה מישהו מוציא אותו סכום על כלי שלא "משדר" על אותו גל ונחות ממנו בכל התחומים. אבל אם היה כלי חשמלי שתפוקת הסוללה
שלו שווה ל- 50000 ק"מ (אני מגזים בכוונה) היית רואה תור בכניסה לסוכנות המוכרת ומאות G/S נטושים ברחובות.