ðëåï ìäéåí æä äöäøåú ôåìéèéåú áìáã. ÷ì ìúú ëàìä ëùàúä ìà æä ùäåìê ìéùí àåúí.
àúä ìà éåãò îä àðé îãîééï - äâøòéï äæä àëï âãåì, àáì äåà îöèîöí. äàøìé æä ìà îåñê îùôçúé - äí ðñçøéí ááåøñä åëàùø, TAM (total addressable market) îöèîöí - çáøä ááòéä.
àúä äåæä. äàøìé æä ìà "òñ÷" - æä çáøä òð÷éú. ãáø àçøåï ùáòìé îðéåú øåöåú æä öéîöåí ôòéìåú åîòáø ìùå÷ ðéùä. äí éðñå ëì ãáø ìôðé æä - çùîìééí, ÷èðåòéí, àåôðééí, çåìöåú åáåùí (ëï, âí æä ðéñå!).
äáàúé àåúí ëãåâîà ìâåøìí ùì "îéåçãéí å÷èðéí". àó îðë"ì ùôåé ìà øåöä àú æä.



öéèåè ääåãòä áúâåáä