öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé äùåùðéí öôéä áäåãòä
ðëåï ìäéåí òåîã òì 2030 àéñåø ùéîåù áîðåòé áòéøä ôðéîéú åëåìí öøéëéí ìäéåú òøåëéí
ðëåï ìäéåí æä äöäøåú ôåìéèéåú áìáã. ÷ì ìúú ëàìä ëùàúä ìà æä ùäåìê ìéùí àåúí.

öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé äùåùðéí öôéä áäåãòä
úðñä ìñôø àú æä ìâøòéï ääøàìéñèéí ä÷ùä ùäåà âãåì äøáä îòáø ìîä ùàúä îãîééï
àúä ìà éåãò îä àðé îãîééï - äâøòéï äæä àëï âãåì, àáì äåà îöèîöí. äàøìé æä ìà îåñê îùôçúé - äí ðñçøéí ááåøñä åëàùø, TAM (total addressable market) îöèîöí - çáøä ááòéä.

öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé äùåùðéí öôéä áäåãòä
ùåá àì úéúï ìòåáãåú ìáìáì àåúê, éù òñ÷éí ùìîéí ùçééí ø÷ òì æä!
àúä äåæä. äàøìé æä ìà "òñ÷" - æä çáøä òð÷éú. ãáø àçøåï ùáòìé îðéåú øåöåú æä öéîöåí ôòéìåú åîòáø ìùå÷ ðéùä. äí éðñå ëì ãáø ìôðé æä - çùîìééí, ÷èðåòéí, àåôðééí, çåìöåú åáåùí (ëï, âí æä ðéñå!).

öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé äùåùðéí öôéä áäåãòä
äñéáåú ùåðåú ìçìåèéï åîãåáø òì éöøðéí îéåçãéí å÷èðéí.
äáàúé àåúí ëãåâîà ìâåøìí ùì "îéåçãéí å÷èðéí". àó îðë"ì ùôåé ìà øåöä àú æä.