במדינת אוטופיה, כשמגלים שיש בעיה נקודתית תוקפים אותה מכמה צדדים חינוך והסברה, אכיפה מונעת, וענישה מרתיעה. אבל זה לא נוגע לנו.
אכן פרסום הנקודות העיקריות הוא עדיין מועט לצורך מחקר מדעי אקדמי, אותי מעניין כמה מתאונות "אובדן שליטה" נגרמו מהתנהגות
לא נכונה של משתתפי הכביש וכמה בגלל חוסר "מקצועיות" של הרוכב.
כמה מהתאונות נגרמו מתשתית לקויה ומשתנים פיזיים שלא בשליטת הרוכב.
ומה ההשפעה על התנהגות הרוכב ביחס לחומר הנלמד בשעורי הרכיבה לצורך הוצאת הרישיון.



ציטוט ההודעה בתגובה