אני כמעט ולא רואה מגינים כאלה -
ZIxDj4r.jpg
הם תמיד צמודים, ולרוב מסתובבים יותר למעלה, קרוב למיכל. זה כי מגן בולט זה לא מגניב, או שיש סיבות מעשיות?
אני כמעט ולא רואה מגינים כאלה -
ZIxDj4r.jpg
הם תמיד צמודים, ולרוב מסתובבים יותר למעלה, קרוב למיכל. זה כי מגן בולט זה לא מגניב, או שיש סיבות מעשיות?
אלו בד"כ מגיני אפטרמרקט יקרים (גיוי, קאפה), בשונה מהמגינים שמגיעים כתוספת מקורית מהחברה(שכל מי שמתמקח מקבל אותם בחינם, או במקרה שלי, בלי שבכלל ביקשתי).
לפחות בהונדה.
אםאתה מדבר על מגנים בצורה של ח' שוכבת בכל צד, בסגנון של הקרוזרים, אז כאלו כמעט ןאין באף אופנוע אחר היום. והם בוודאי יותר זולים.
המחיר של המגינים באמת הזוי. אין בארץ מישהו שמכופף צינורות פלדה לפי מידה? אני חושב שלאופנועי פעלולים יש מגנים שהם בונים לעצמם -
653-0066-2.jpg
היה לי מגן ח' על אופנוע הלימוד. מחובר רק בקצוות של ה-ח', פחות טוב, לא?
הרבה פחות. אבל יש לי חבר שמגן כזה הציל לו את הרגל. המגן שלי (גבוה, מקורי וחינם מהחברה) מגן בעיקר על פלסטיקה. אז לך תתווכח...
אם הייתי נשאר עם ה-NC, אני חושב שהייתי שם כאלה -
https://www.ebay.com/itm/Honda-NC700...s/254193959369
s-l1600.jpg
אין איזה חרש ברזל מקומי שיודע לכופף פלדה?
חברת SW MOTECH עושה כאלו מגנים להרבה דגמים.
רק צריך לפתוח את הארנק![]()
גם לgivi/kappa יש כאלו.
כאמור- לא זול.
לגבי ייצור עצמי- כל מסגר יכול.
פאק, אם היה לי זמן פנוי אפשר גם לבד.
כן. זאת עבודת ריתוך פשוטה.
בוא נגיד שהבעיה במגנים האלו זה לא שהריתוכים נשברים, אלא שהברזלים מעקמים את השלדה ושוברים את נקודות העיגון למנוע.
ניכר מהדיבור שלך שאתה מהנדס ולא מסגר.
אם אין לך נסיון בתחום מסוים, השתדל שלא לתת עצות.
מי שלא יודע לרתך שלא ירתך.
הכוונה לxlib כמובן.
אדוונצ'ר זה סוג של רוכב, לא של אופנוע.... (AsafA)