גרועים בכל מה שקצת יותר משבילים
מה המצב חברים?
מה הדעה בנוגע לצמיגי 50/50? עושים רק חצי מהעבודה של שטח ושל כביש או כשקונים אותם אפשר להיות רגוע שגם בכביש וגם בשטח יעשו את העבודה כמו שצריך. האם זו פשרה טובה כדי לא להוציא כסף על שני זוגות שונים?
מדובר באופנוע drz 400 דרך אגב.
גרועים בכל מה שקצת יותר משבילים
ןגם בשבילים מפחיד לקחת איתם סיבוב.
צמיגי 50-50 זה לדו"שים שהם "כאילו" שטח. לרדת לאיזה נסיעה רגועה בשביל שמוביל לפינת קפה יפה.
אני על אופנוע דו"ש רכבתי עם שני סטים, אבל בתקופה שהיה סט אחד, האחורי היה mitas e-09 והקדמי משהו קצת יותר קרבי, אבל עדיין עם רישוי כביש. אחרת פשוט אי אפשר לקחת פניה (בשטח).
המחיר הוא בעיקר בלאי בכביש, אבל לא נורא, וגם הצמיגים פחות יקרים מצמיגי כביש .
תודה אחי. טוב ששאלתי . למדתי עוד משהו. הייתה לי הרגשה שהם צמיגי חמישים חמישים כי הם עושים רק חצי מהעבודה
השאלה היא איזו עבודה אתה מחפש שהם יעשו.
אם אתה לא מרגיש שאתה על סופר מוטו כשאתה בכביש ואתה לא נכנס לסינגלים בשטח אז 50/50 זו פשרה נהדרת.
לפני 15-20 שנה, לפני שתרבות השפע הגיעה וכל אחד התחיל להחזיק 3 אופנועים ו6 סטים- היינו רוכבים על DRים XRים וכדומה עם 50/50. אף אחד לא מת מזה (טוב, אני בטוח שהיה מי שמת אבל לא נראה לי שבגלל הצמיגים).
זה צמיגים שמסתדרים טוב בכביש וטוב בשטח. אבל שוב- תלוי מה תוואי הרכיבות שלך, גם בכביש וגם בשטח.
בכביש אין שום בעיה.
בשטח הם פח אשפה. אין שום אפשרות להעלות קצב איתם. על דרך כורכר הם פשוט לא לוקחים סיבוב. (עם האחורי יש פחות בעיה, מקסימום קצת פאוור דריפט. הקדמי הוא חסר תועלת).
ונראה לי שאתה לא מבין מה ההגדרה הרווחת של 50/50 אצל מוכרי צמיגים היום.
לדוגמה, הe-09 שהזכרתי קודם, מוגדר כ70/30 או 80/20 לטובת השטח.
בשלוף- אני יכול להזכר בMT21 (אם אני לא טועה, ככה קראו לצמיגים האלה).
והם התנהגו בסדר גמור בשטח. לא אחיזה מדהימה אבל לא העיפו אותי.
מצד שני- בתקופה ההיא הייתי רוכב בעיקר שבילים (גם מאתגרים, אבל עדיין +- שבילים).
מצד שלישי- אולי אני באמת לא בקיא במה שנמכר היום.
מצד רביעי- מבלי לדעת מה איפה ואיך הבחור מתכוון לרכב ומה התקציב שלו קצת קשה לענות לו חד משמעית.
יפה,
Mt21 הם צמיגי שטח עם רישוי לכביש. והם ראויים לחלוטין.
צמיגי 50/50 היום זה משהו כזה:
IMG-20200401-WA0007.jpg