בהארלי עובדים על שני דגמים חדשים ומעניינים, שמצטרפים לרוח החדשה, החדשנית והשנויה במחלוקת השורה על הארלי-דיווידסון; הפרטים והתמונות - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%90%d7...1%d7%a7%d7%a8/
![]()
בהארלי עובדים על שני דגמים חדשים ומעניינים, שמצטרפים לרוח החדשה, החדשנית והשנויה במחלוקת השורה על הארלי-דיווידסון; הפרטים והתמונות - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%90%d7...1%d7%a7%d7%a8/
![]()
הארלי בפאניקה כללית ויורה לכל הכיוונים, זה לא סוד שיש היום בריחת לקוחות מסיבית גם בארה"ב וגם בעולם אחרי עשורים של פריחה.
הקהל הנאמן והפנאטי השתנה, הרוכב מפונק ולא מוכן להסתפק במורשת...
הארלי הפכה למעצמה מסורבלת ענקית בזבזנית שצורכת המון כסף לתחזוקה שוטפת, ככל שההכנסות מהאופנועים קטנות המשבר מחריף
וסיכויי הנפילה גדלים. הם חייבים לפגוע יותר בטעם שהשתנה וחייבים להיט מכירות שימלא את הקופה.
נקווה לטוב!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
קצת הגזמת, המספרים מראים ירידה ביחד עם כל השוק, בהרבה שווקים הארלי נכנסה לטופ 20 עם הסטריט בוב מקום שלא הייתה בו מעולם למיטב ידעתי.
כמו הקורונה הם הגיעו לשיא ועכשיו קצת יורדים כי קשה לשמור על שיא כזה במיוחד שיש לך אופנועים יקרים יותר מהמתחרים.
ה"ירי לכל הכיוונים" התחיל דווקא שהם היו על הגל, הדגמים שאתה רואה עכשיו התחילו פיתוח לפני 3 שנים ויותר מההבנה שצריך אופנועים גם לאנשים מתחת ל60.
למרות הנ"ל כמותג פרימיום הם עומדים לחטוף חזק בגלל הקורונה כמו כל מוצרי הפרימיום, זה הדבר הראשון שהציבור מקצץ צריכה שלו, אנחנו כנראה עומדים לעמוד מול מיתון 2009 תראה משחק ילדים.
מהסוג המכוער אבל במובן הטוב של המילה.
אין ספק שהקפה רייסר, הפלאט טראק והפאן אמריקן אלו האופנועים הכי מיוחדים בשוק האופנועים, אבל כמו כל דבר קיצוני הסיכון גדול.
אותי מעניין לראות איך הברונקס התקבל בשוק אופנועי הנייקד, הוא מעוצב בטוב טעם ויכול להיכנס לקטגוריה של המונסטר, z1000 ועוד
![]()