ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
אני שניה סוטה מהנושא.
גם בxt וגם בdr (מנועי קירור אוויר אבל לעניינינו זה פחות מפריע), נתקלתי בסדק בראש שגרם לאיבוד שמן לתוך הצילינדר. בשניהם היה קשה מאוד לאבחן את זה. ובשניהם זה היה תלוי בטמפרטורת מנוע. (באחד זה היה על מנוע קר ובשני על מנוע חם).
הראש הוא האזור הכי חם במנוע.
אופנוע מקורר אוויר בתנאים מסוימים יכול לסבול מתת קירור.
בשונה מקטנוע עם מניפה שעובדת קבוע.
גם מדובר במנועים גדולים שמייצרים הרבה חום.
לא מיוצרים קטנועים מקוררי אוויר מעל לנפח 125.

במנועים קטנים זה פחות נפוץ,לא אומר שזה לא אפשרי.
אבל לא נפוץ.