באפריליה מפתחים מנגנון אנטי-דייב חדש ומודרני, שימנע שקיעה של המתלה הקדמי בזמן בלימה; בקרוב באופנועים סדרתיים?
http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%a4%d7...9%d7%99%d7%91/
באפריליה מפתחים מנגנון אנטי-דייב חדש ומודרני, שימנע שקיעה של המתלה הקדמי בזמן בלימה; בקרוב באופנועים סדרתיים?
http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%a4%d7...9%d7%99%d7%91/
לא מובן למה לכתוב "אולי זאת תהיה ההזדמנות של מערכת האנטי-דייב להתחיל מחדש, הפעם ברגל ימין"
בזמן שבמוו מוכרים אופנועים עם מערכת אנטי דייב בכמויות אדירות? מה שם בדיוק לא עובד שהפעם יתחילו ברגל ימין?
גם זה לא מובן כלכך "שפשוט מהווה עוד משהו שעלול להתקלקל על האופנוע ולא מספק תוצאות ששוות את הענין"
אחת המערכות שלא דורשות שום טיפול עם אמינות מוכחת, לגבי תוצאות מבחני הדרכים אומרים אחרת.
ולא אני לא מעריץ גדול של הGS אבל בכל זאת יש לדייק.
מערכת הטללבר של ב.מ.וו מבטלת כמעט לחלוטין את השקיעה. אבל היא תוקפת את הבעיה בכיוון של שימוש במתלה קדמי שונה לחלוטין מהמקובל. יש רוכבים רבים שלא אוהבים את תחושת הניטרול שהיא יוצרת, ואת תחושת הניתוק ממה שקורה בגלגל הקדמי. זו הסיבה כנראה, שהיא נמצאת על אופנועי התיור והאדוונצ'ר הגדולים שלה, ולא באופנועי הקצה (XR, RR או ה-S1000 הערום). מהשרטוטים של אפריליה בלינק נראה ששם נשארים עם המתלה הטלסקופי המקורי, האהוב על רוכבי הספורט, אבל תוקפים את נושא השקיעה מכיוון אחר. כנראה שזו התשובה ל-"למה לא לקחת את המערכת של ב.מ.וו" (שאגב, יש עליה פטנטים מפה ועד ללפלנד. אי אפשר להעתיק)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
בק.טמ 1290T יש (יותר נכון היה) אנטי דייב, משום מה לא המשיך איתם ל1290S \ R
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב