מערכת הטללבר של ב.מ.וו מבטלת כמעט לחלוטין את השקיעה. אבל היא תוקפת את הבעיה בכיוון של שימוש במתלה קדמי שונה לחלוטין מהמקובל. יש רוכבים רבים שלא אוהבים את תחושת הניטרול שהיא יוצרת, ואת תחושת הניתוק ממה שקורה בגלגל הקדמי. זו הסיבה כנראה, שהיא נמצאת על אופנועי התיור והאדוונצ'ר הגדולים שלה, ולא באופנועי הקצה (XR, RR או ה-S1000 הערום). מהשרטוטים של אפריליה בלינק נראה ששם נשארים עם המתלה הטלסקופי המקורי, האהוב על רוכבי הספורט, אבל תוקפים את נושא השקיעה מכיוון אחר. כנראה שזו התשובה ל-"למה לא לקחת את המערכת של ב.מ.וו" (שאגב, יש עליה פטנטים מפה ועד ללפלנד. אי אפשר להעתיק)