מים קופצים במערכת הקירור מצביע על אטם ראש מנוע תקול.
האוויר מהמנוע לא אמור להכנס למערכת הקירור או להשפיע.
בדוק מרווח שסתומים על הדרך + אם זה לא הזרקה נקה קרבורטור.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ככה, קניתי קטנוע שיסגור לי פינה ויש לו בעיות:
הבעיה הראשונה והאקוטית מניע ממש לאט , לא בעית מצבר ולא בעית טעינה ולא בעית סטרטר, הכל הוחלף.
יש שמן חדש ומלא ונקי, הוא פשוט מניע רק בכח אחרי כמה נסיונות עד שהוא נתפס.
עכשיו, הכל נובע מזה שהייתה לו בעיית חום מנוע שבמהלכה הוחלף רדיאטור ואטם ראש מנוע, עכשיו מה שמוזר הוא שכשאני מניע לפעמיים מים ממערכת הקירור קופצים החוצה.
מה אני עושה? מה לדעתם הבעיה? נמאס לי לשים עליו כסף.
יכול להיות שהמערכת לא אטומה , יש חור במיכל עיבוי וכרגע נכנסים מים למערכת ובכל הפעלה הם נכנסים למנוע ?
סליחה אני לא ממש מבין ממש אשמח לעזרה.
המוסכניק שעשה לי את העבודה לא טוב ובגלל זה כל התקלות לא ממש רוצה לחזור אליו כי הוא פשוט לא מצליח וכל פעם הורס משהו אחר.
תודה תודה תודה
מים קופצים במערכת הקירור מצביע על אטם ראש מנוע תקול.
האוויר מהמנוע לא אמור להכנס למערכת הקירור או להשפיע.
בדוק מרווח שסתומים על הדרך + אם זה לא הזרקה נקה קרבורטור.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ניקוי קרבורטור זה אומר לפתוח אותו?
כן תבדוק קודם אם יש לך בקטנוע קרבורטור בכלל.
תתחיל מיזה או מכיוון שסתומים .
אמור לעלות בערך 300
שמנוע חם תמיד יותר קל להניע.
פילטר אוויר מה מצבו?
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש קרבורטור.
הפילטר חדש גם
אטם הראש שלך עדיין פרוץ.
בגלל זה הבעיות בהתנעה והקפיצות של המים.
מה זה אומר עדיין פרוץ?
מה עשו לא טוב, על מה חסכו?
האם אפשר פשוט לפתוח ולסגור שוב.
אני חייב להבין, כי שילמתי על זה.
אולי לא החליף, אולי לא הרכיב נכון , אולי הראש עקום והאטם לא אשם.
רוב הסיכויים שאם הוא לא מקצועי אז הוא לא ניקה טוב את האטם הקודם ונשארו חתיכות שגורמים לשיפוע ולחוסר אטימה.
טריבל, הוא רשם שמישהו ממש לא מקצועי החליף לו את זה. יכול להיות שלא ניקה אטם קודם.
לא נראה לי הגיוני שתוך זמן קצר כזה יפרץ שוב. אלא אם כן באמת הראש עקום, וזה לא כזה יקר ליישר אותו , 100-150 שקל יישור רק שתצטרך לפרק הכל לבד.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה תוהה אולי בכלל הבעיה במעבר מים, כלומר לשים הכל באמבטיה ולבדוק איפה יש דליפה?
האם זה לא מקריס את התיאוריה שהכל קשור לאטם כי לא מניע
יש בעיה במעבר מים.
בראש מנוע.
התא שרפה מוקף בתעלות מים,אחת מהן פרוצה ומים חודרים פנימה.
לא מובן על איזו אמבטיה אתה מדבר,זו לא פנימית שמנפחים ומכניסים לאמבטיה.
כשהקטנוע עומד הרבה זמן המצת (פלאג) נרטב בגלל מים שחודרים למנוע ובגלל שהוא רטוב הוא לא שורף.
עם הזמן של הסטרטר,בגלל שנינק דלק, הדלק "מעביר" את המים האלה ואז הוא מצליח להניע.
כשהוא מוצף בדלק שגם זה מקשה על ההתנעה.
הפתרון הוא החלפה של הראש או שיפוץ של הקיים.
לא אמבטיות ולא קרבורטור