עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: בעית הנעה בקטנוע sym hd 125

  1. #1

    בעית הנעה בקטנוע sym hd 125

    ככה, קניתי קטנוע שיסגור לי פינה ויש לו בעיות:
    הבעיה הראשונה והאקוטית מניע ממש לאט , לא בעית מצבר ולא בעית טעינה ולא בעית סטרטר, הכל הוחלף.
    יש שמן חדש ומלא ונקי, הוא פשוט מניע רק בכח אחרי כמה נסיונות עד שהוא נתפס.
    עכשיו, הכל נובע מזה שהייתה לו בעיית חום מנוע שבמהלכה הוחלף רדיאטור ואטם ראש מנוע, עכשיו מה שמוזר הוא שכשאני מניע לפעמיים מים ממערכת הקירור קופצים החוצה.
    מה אני עושה? מה לדעתם הבעיה? נמאס לי לשים עליו כסף.
    יכול להיות שהמערכת לא אטומה , יש חור במיכל עיבוי וכרגע נכנסים מים למערכת ובכל הפעלה הם נכנסים למנוע ?
    סליחה אני לא ממש מבין ממש אשמח לעזרה.
    המוסכניק שעשה לי את העבודה לא טוב ובגלל זה כל התקלות לא ממש רוצה לחזור אליו כי הוא פשוט לא מצליח וכל פעם הורס משהו אחר.
    תודה תודה תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    מים קופצים במערכת הקירור מצביע על אטם ראש מנוע תקול.
    האוויר מהמנוע לא אמור להכנס למערכת הקירור או להשפיע.
    בדוק מרווח שסתומים על הדרך + אם זה לא הזרקה נקה קרבורטור.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    מים קופצים במערכת הקירור מצביע על אטם ראש מנוע תקול.
    האוויר מהמנוע לא אמור להכנס למערכת הקירור או להשפיע.
    בדוק מרווח שסתומים על הדרך + אם זה לא הזרקה נקה קרבורטור.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ראשית תודה רבה לך.

    האם זה תיקון גדול, מבחינת זמן ומחיר? בהנחה והוחלף אטם ראש? למה אז לא מניע, אשמח להסבר?
    נ.ב
    שהקטנוע חם מניע בקלות יותר

  4. #4
    ניקוי קרבורטור זה אומר לפתוח אותו?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727

    בעית הנעה בקטנוע sym hd 125

    כן תבדוק קודם אם יש לך בקטנוע קרבורטור בכלל.
    תתחיל מיזה או מכיוון שסתומים .
    אמור לעלות בערך 300
    שמנוע חם תמיד יותר קל להניע.
    פילטר אוויר מה מצבו?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    יש קרבורטור.
    הפילטר חדש גם

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אטם הראש שלך עדיין פרוץ.
    בגלל זה הבעיות בהתנעה והקפיצות של המים.

  8. #8
    מה זה אומר עדיין פרוץ?
    מה עשו לא טוב, על מה חסכו?
    האם אפשר פשוט לפתוח ולסגור שוב.
    אני חייב להבין, כי שילמתי על זה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    אולי לא החליף, אולי לא הרכיב נכון , אולי הראש עקום והאטם לא אשם.
    רוב הסיכויים שאם הוא לא מקצועי אז הוא לא ניקה טוב את האטם הקודם ונשארו חתיכות שגורמים לשיפוע ולחוסר אטימה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי צח בלסיאנו צפיה בהודעה
    מה זה אומר עדיין פרוץ?
    מה עשו לא טוב, על מה חסכו?
    האם אפשר פשוט לפתוח ולסגור שוב.
    אני חייב להבין, כי שילמתי על זה.
    לא בהכרח חסכו ולא יעזור לפתוח ולסגור.
    במנוע הזה יש "מחלה" מהיצור והוא נוטה לפרוץ אטמי ראש.
    אז אם האטם חדש הבעיה בראש המנוע.
    אפשר לנסות לשפץ אותו בבית מלאכה לאלומיניום או להחליף לתקין או חדש.
    סיפור לא זול.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    טריבל, הוא רשם שמישהו ממש לא מקצועי החליף לו את זה. יכול להיות שלא ניקה אטם קודם.
    לא נראה לי הגיוני שתוך זמן קצר כזה יפרץ שוב. אלא אם כן באמת הראש עקום, וזה לא כזה יקר ליישר אותו , 100-150 שקל יישור רק שתצטרך לפרק הכל לבד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    אולי לא החליף, אולי לא הרכיב נכון , אולי הראש עקום והאטם לא אשם.
    רוב הסיכויים שאם הוא לא מקצועי אז הוא לא ניקה טוב את האטם הקודם ונשארו חתיכות שגורמים לשיפוע ולחוסר אטימה.
    ואם כך הדבר , מוסכניק אחר יצליח לפתוח לנקות ולסגור? וכמה זה יעלה?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    טריבל, הוא רשם שמישהו ממש לא מקצועי החליף לו את זה. יכול להיות שלא ניקה אטם קודם.
    לא נראה לי הגיוני שתוך זמן קצר כזה יפרץ שוב. אלא אם כן באמת הראש עקום, וזה לא כזה יקר ליישר אותו , 100-150 שקל יישור רק שתצטרך לפרק הכל לבד.
    Sent from my iPhone using Tapatalk

    זה לא שייך.
    אין מה לגרד מהאטם מדובר באטם בלי ציפוי סיליקון.
    הבעיה במעבר מים כלשהו שגורם לזליגה מהתא שרפה אליו.

    לגבי יישור.
    אני ממליץ לך להימנע מיישורים,תעשה רק אם חייב ורק אצל מקצוען.
    אחרת תקבל את הראש יותר עקום מאיך שהוא הגיע.

  14. #14
    אתה תוהה אולי בכלל הבעיה במעבר מים, כלומר לשים הכל באמבטיה ולבדוק איפה יש דליפה?
    האם זה לא מקריס את התיאוריה שהכל קשור לאטם כי לא מניע

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יש בעיה במעבר מים.
    בראש מנוע.
    התא שרפה מוקף בתעלות מים,אחת מהן פרוצה ומים חודרים פנימה.
    לא מובן על איזו אמבטיה אתה מדבר,זו לא פנימית שמנפחים ומכניסים לאמבטיה.

    כשהקטנוע עומד הרבה זמן המצת (פלאג) נרטב בגלל מים שחודרים למנוע ובגלל שהוא רטוב הוא לא שורף.
    עם הזמן של הסטרטר,בגלל שנינק דלק, הדלק "מעביר" את המים האלה ואז הוא מצליח להניע.
    כשהוא מוצף בדלק שגם זה מקשה על ההתנעה.
    הפתרון הוא החלפה של הראש או שיפוץ של הקיים.
    לא אמבטיות ולא קרבורטור

אשכולות דומים

  1. בעית בלוטות
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2016, 16:18
  2. בעית פורנו בנייד.
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 28-08-2016, 13:12
  3. בעית טעינה joymax 250 2007
    על ידי amit בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 20:29
  4. עזרה קטנוע ללא הנעה למשך כמעט שנה
    על ידי ido בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-11-2015, 19:10
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 16:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO