תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: זריקת מים

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    4

    זריקת מים

    שלום
    רוכב על קטמ exc 530 2008,
    במהלך רכיבה שנייה על האופנוע, האופנוע זרק מים מצינור עודפים על הסעפת הפליטה ובנוסף התחילה נזילה קלה מאחד הצינורות היוצאות מהראדיטור אל המשאבת מים מה שגרם לעשן לבן מאזור הסעפת. לאחר שהאופנוע יתקרר בדקתי וכמות המים בראדיטור נראת תקינה והאופנוע המשיך לפעול ללא זריקות מים נוספות.יש לציין שהבעלים הקודמים מילא מעט מים רגילים לפני שיצאתי ממנו ברכיבה.
    יש סיבה לדאגה? ראדיטור סתום/אטם ראש?
    אשמח לדעת איזה בדיקות לעשות לפני שגורר למוסך.
    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    האם עמדת במקום זמן מה?
    באופנועים האלה לא מומלץ להשאיר מנוע דולק אם אתה לא נוסע.
    בנוסף תבדוק שאין חורים בצינורות


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    4
    עמדתי במקום אולי במשך 5 דק גג. הנזילה הייתה צמוד לבנד בצינור היוצא מהראדיטור, הבנד חוזק.
    יש טעם לגרור למוסך או להמשיך ברכיבה ופשוט לעקוב?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    הנזילה מצינור עודפים תקינה עקב התחממות יתר כי עמדת במקום. אין לאופנועים האלה וונטה ו5 דקות לעמוד שהמנוע חם זה הרבה זמן. אל תעמוד שמונע.
    הנזילה מהצינור השני לא תקינה פשוט תחליף את הצינור ועל הדרך את כל הנוזל קירור


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    סע למוסך אלה סימנים של ראש מנוע.
    וגם מי ששם מים זה בגלל שהם נעלמים,כשיש פריצה בראש

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    טריבל המוכר מילא מים כי יש נזילה מהצינור.
    והמים יוצאים מצינור עודפים רק שהוא עומד במקום. בנסיעה הכל בסדר לכן הכל תקין


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשיש נזילה מצינור פשוט מחליפים את הצינור בעלות של כמה עשרות שקלים.
    להחליף ראש מנוע לעומת זאת עולה כמה אלפי שקלים ואין טעם לשים נוזל קירור בכל פעם שיש חוסר של מים בגלל התדירות הגבוהה שיהיה חוסר.
    מהניסיון שלי.

    כמובן שיכול להיות שאני טועה במקרה הזה.
    אבל לפי התיאור נשמע שיש לחץ עודף במערכת קירור - זריקת מים דרך הפקק ונזילה יכולים להעיד על לחץ עודף.
    כשהמנוע "מנפח" את המערכת קירור.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO