האם עמדת במקום זמן מה?
באופנועים האלה לא מומלץ להשאיר מנוע דולק אם אתה לא נוסע.
בנוסף תבדוק שאין חורים בצינורות
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלום
רוכב על קטמ exc 530 2008,
במהלך רכיבה שנייה על האופנוע, האופנוע זרק מים מצינור עודפים על הסעפת הפליטה ובנוסף התחילה נזילה קלה מאחד הצינורות היוצאות מהראדיטור אל המשאבת מים מה שגרם לעשן לבן מאזור הסעפת. לאחר שהאופנוע יתקרר בדקתי וכמות המים בראדיטור נראת תקינה והאופנוע המשיך לפעול ללא זריקות מים נוספות.יש לציין שהבעלים הקודמים מילא מעט מים רגילים לפני שיצאתי ממנו ברכיבה.
יש סיבה לדאגה? ראדיטור סתום/אטם ראש?
אשמח לדעת איזה בדיקות לעשות לפני שגורר למוסך.
תודה
האם עמדת במקום זמן מה?
באופנועים האלה לא מומלץ להשאיר מנוע דולק אם אתה לא נוסע.
בנוסף תבדוק שאין חורים בצינורות
Sent from my iPhone using Tapatalk
עמדתי במקום אולי במשך 5 דק גג. הנזילה הייתה צמוד לבנד בצינור היוצא מהראדיטור, הבנד חוזק.
יש טעם לגרור למוסך או להמשיך ברכיבה ופשוט לעקוב?
הנזילה מצינור עודפים תקינה עקב התחממות יתר כי עמדת במקום. אין לאופנועים האלה וונטה ו5 דקות לעמוד שהמנוע חם זה הרבה זמן. אל תעמוד שמונע.
הנזילה מהצינור השני לא תקינה פשוט תחליף את הצינור ועל הדרך את כל הנוזל קירור
Sent from my iPhone using Tapatalk
סע למוסך אלה סימנים של ראש מנוע.
וגם מי ששם מים זה בגלל שהם נעלמים,כשיש פריצה בראש
טריבל המוכר מילא מים כי יש נזילה מהצינור.
והמים יוצאים מצינור עודפים רק שהוא עומד במקום. בנסיעה הכל בסדר לכן הכל תקין
Sent from my iPhone using Tapatalk
כשיש נזילה מצינור פשוט מחליפים את הצינור בעלות של כמה עשרות שקלים.
להחליף ראש מנוע לעומת זאת עולה כמה אלפי שקלים ואין טעם לשים נוזל קירור בכל פעם שיש חוסר של מים בגלל התדירות הגבוהה שיהיה חוסר.
מהניסיון שלי.
כמובן שיכול להיות שאני טועה במקרה הזה.
אבל לפי התיאור נשמע שיש לחץ עודף במערכת קירור - זריקת מים דרך הפקק ונזילה יכולים להעיד על לחץ עודף.
כשהמנוע "מנפח" את המערכת קירור.