אבל למה אופנוע ספורט? זה הסגמנט שהכי פחות מעוניין בכל מה שיש לטכנולוגיה החשמלית להציע.
קפה רייסר מודרני או היפר נייקד לנסיעות עירוניות קצרות היה הרבה יותר הגיוני.
כך נראה הקוואסאקי נינג'ה החשמלי החדש; יגיע עם גיר בן 4 מהירויות; ויש גם שם רשמי; הסרטונים בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a7%d7%95%d7...9%d7%9e%d7%99/
![]()
אבל למה אופנוע ספורט? זה הסגמנט שהכי פחות מעוניין בכל מה שיש לטכנולוגיה החשמלית להציע.
קפה רייסר מודרני או היפר נייקד לנסיעות עירוניות קצרות היה הרבה יותר הגיוני.
הערך המוסף שהיה לאופניים החשמליות שנראות כמו אופנוע היה מיעוט חלקים נעים ותחזוקה זולה.
עכשיו לדבר הזה יש גיר שיעבוד קשה (מומנט חזק) מצמד, ושרשרת מה שאומר טיפולי מטרו.
בקיצור גילחו את היתרונות הוסיפו חסרונות וערבבו חזק במחיר....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יש יתרונות להילוכים כשמדובר באופנוע חשמלי?
זה מאפשר להגדיל טווח?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
1. הרבה מותגים מוכרים כלי רכב דרך דגמי הספורט.
2. אם כבר אופנוע יקר בטווח לא שימושי- עדיף דגם ספורט.
3. מעריך שהכלים החשמליים יימכרו דרך מירוצים. אולי קצרים יותר אבל זה ישרת את הסרת תדמית הנקי ילד טוב ירושלים וגם יוכיח טווח.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
בואו נחשוב רגע מה צריך בשביל להחזיק אופנים מתחזים כאלה:
1. כיס עמוק - זה לא פתרון תחבורתי זול ובמבט מפוקח אופניים חשמליים טובים יותר בכל פרמטר ואם נגמרה בהם הסוללה עדיין תוכל להגיע הביתה.
2. שקע חשמל נגיש - אם אתה גר בבית דירות, שכונה ישנה או צריך להחנות את הדבר הזה ברחוב אין סיכוי למלא סוללה.
3. אופי שימוש ברור - בלי בלת"מים, בלי הפתעות, בלי ספונטניות, בלי מרחק.
4. מוח של רואה חשבון - אחד שמחשב שקל למטר, בלי תשוקה, בלי אהבה, בלי דמיון. אחד שיש לו בובה מתנפחת כבת זוג כי היא "יעילה" יותר.
5. מנותק מהאמת - כי אתה חייב להאמין שאתה תורם לסביבה, ירוק מתוק כזה.
6. חובב גאג'טים - כי בסופו של יום זה סוג של כלי מעלי אקספרס נראה טוב אבל לא מחזיק יום.
7. קצת תמים - ילד של אימא "חמודי זה לא אתה, זה הילדים שבכיתה שלא בסדר" הטכנולוגיה הזאת זה הדור הבא...
כמה כאלה שעונים לתנאים אתם מכירים? אלה בערך הקליינטים של החרא הזה.
כן יבוא יום וזה יגיע, זה יגיע וישנה, זה יגיע פעם, היום הזה יגיע, אבל לא היום!
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 22-04-2020 בשעה 20:57.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בתיאוריה כנראה שכן.
המנוע כאן קטנטן (27 כ"ס מתפרצים ו13 כ"ס קבוע) מה שאומר שהוא קל וחסכוני יחסית למנועים גדולים וחזקים.
משום שהוא חשמלי אז המומנט צריך להיות בריא ואחיד והנוכחות של תיבת הילוכים מאפשרת גם לקבל מומנט גבוה מאוד במהירויות נמוכות וגם להוציא ממנו את מלוא ההספק במהירויות גבוהות יחסית.
הצורה של האופנוע מרמזת שהם עבדו חזק עם מנהרת רוח בשביל למקסם את המהירות אבל בסופו של דבר, 13 כ"ס זה 13 כ"ס...
Xlib, אתה מזכיר לי את החידה שהיינו שואלים כשהיינו ילדים.
3 אנשים במסעדה מקבלים חשבון על 25 דולר. כל אחד שם שטר של 10. המלצר מביא להם 5 דולר עודף. כל אחד לוקח דולר, ו-2 דולר הם משאירים טיפ למלצר. עכשיו, בוא נעשה חשבון: כל אחד נתן 10 דולר ולקח חזרה אחד, כלומר, כל אחד שלם 9 דולר. ל-3 אנשים זה יוצא 9X3=27 דולר. ועוד 2 דולר שנתנו טיפ למלצר – 29 דולר.
לאיפה נעלם דולר??????
ולמה זה מזכיר לי? כי בנתונים מסוימים, נניח, מהירות קבועה של 80 קמ"ש, ההספק הנדרש להזיז את האופנוע קבוע (נובע מחיכוך, התנגדות רוח וכד'). מכיוון שההספק שווה למתח כפול זרם, אז במתח קבוע שמספקת הסוללה, הזרם קבוע, בלי תלות במהירות סיבוב המנוע. מכיוון שכמו שכתבת, הפסדי החום פרופורציוניים לזרם בריבוע, לא הרווחת שום הפסדי חום אם יש לך תיבת הילוכים שגורמת למנוע להסתובב לאט או מהר יותר במהירות מסוימת. מצד שני, פינוי החום, שהרבה פעמים הוא פונקציה של מהירות הסיבוב, עלול להפגע.
לדעתי הסיבה לתיבת הילוכים (מעבר להרגשה של רכיבה על אופנוע ספורטיבי) הוא ניצול מקסימלי של המומנט וההספק של המנוע הקטן בכל טווח המהירויות.
אתה צריך לזכור שברוב המדינות אופניים חשמליים לא חוקיים כמו שהם חוקיים כאן.
ביטוח ותחזוקה של כלים ״חסרי תשוקה״ קרוב לביטוח אופניים ורוב אלו שיחזיקו אותם, עבורם זה יהיה האופנוע השלישי או הרביעי שנמצא אצלם במוסך.
אתה לא תקח את הפניגלה 1299 שלך לסיבוב שופינג, אבל אתה יכול לקחת את האופנוע החשמלי לסיבוב בעיר ולחזור להטעין אותו בבית.
אני חושב שדווקא להתחיל מקטנועים חשמליים כפתרון עירוני זה המהלך הנכון שפונה לקהל הנכון.
הייתי מעדיף שהערים היו מלאות בכלים בנוח gogoro ולא בקורקינטים שנוסעים על מדרכות.
[QUOTE=alexsupreme;164543]אתה צריך לזכור שברוב המדינות אופניים חשמליים לא חוקיים כמו שהם חוקיים כאן.
ביטוח ותחזוקה של כלים ״חסרי תשוקה״ קרוב לביטוח אופניים ורוב אלו שיחזיקו אותם, עבורם זה יהיה האופנוע השלישי או הרביעי שנמצא אצלם במוסך.
ראה סעיף 1 כיס עמוק!
אתה לא תקח את הפניגלה 1299 שלך לסיבוב שופינג, אבל אתה יכול לקחת את האופנוע החשמלי לסיבוב בעיר ולחזור להטעין אותו בבית.
ראה סעיפים 2 ו-3 אופי שימוש ברור ושקע הטענה!
אני חושב שדווקא להתחיל מקטנועים חשמליים כפתרון עירוני זה המהלך הנכון שפונה לקהל הנכון.
הייתי מעדיף שהערים היו מלאות בכלים בנוח gogoro ולא בקורקינטים שנוסעים על מדרכות.[/QUOTE
בוא נזרום.
קטנוע ואתה סטודנט שגר בדירה שכורה בת"א, איך אתה מטעין אותו כשהוא קשור ברחוב?
רכבת בבוקר לאוניברסיטה, ועכשיו החברה מאשדוד רוצה שתבוא "לישון" אצלה, אוטובוס או גרר?
אפרופו סטודנט אבא שילם?
מאיפה משיגים אבקת חשמל?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!