וואו, פשוט וואו, נשמע האופנוע המושלם!!
רק המחיר כמובן... פחות. אבל זה מה יש.
רגע לפני ההסגר נסענו לספרד לרכוב על הדור השני והמשוכלל של הב.מ.וו S1000XR - שהופך להיות חזק יותר, קל יותר, מודרני יותר ואלקטרוני יותר; איזו מכונת-על! המבחן המלא, הווידאו והגלריה - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-%...e%d7%99%d7%aa/
![]()
וואו, פשוט וואו, נשמע האופנוע המושלם!!
רק המחיר כמובן... פחות. אבל זה מה יש.
דוקטור, לא הזדקנת ביום
בתור חובב קרבורטורים, האופנועים האלה נראים לי כמו משהו מ"בחזרה לעתיד". מה זה הלוח שעונים/מסך המטורף הזה??? וכמות הפיצ'רים לא נורמלית, כראוי לבווארים.
הדבשת של היצור הזה פשוט מדליקה. בשילוב עם תנוחת הרכיבה, נראה כמו כלי שאפשר לרכב עליו ק"מ רבים בלי להתעייף.
לדעתי הפרונט קצת משעמם ברמה העיצובית, יכלו להתאמץ קצת. אם מישהו מדבר עם הגרמנים, שיגיד להם להחזיר לעבודה את המעצבים של פעם.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
זה לא פרארי להמונים או פורשה מכונית העם, זה אופנוע פרימיום לקהל מצומצם ונבחר, BMW בחרה לשווק חלומות יקרים (מאד) לפלח מסוים ובעל אמצעים.
יהיו כאלה עם חשבון עמוק שיקנו אותו בל למצמץ פעמים, בעיקר צעירים נבו רישיים, כאלה שעשו אקזיט מפואר, הם אולי לא רוכבים מעולים אבל יש להם מספיק
כסף פנוי לקנות אופנוע עם ביצים כזה שגם מצביע על מעמדם, אחרים יאתגרו את מנהל הבנק, המוח היצירתי שלהם ויהפכו עולמות בכדי לרכוש אחד, בוגרי אופנועי
סופר/היפר ספורט שיודעים לנהל 160 סוסים ויותר ורוצים משהו קצת אחר ומוכנים להתאמץ בשביל זה. אלה או אלה ירצו לדעת שיש תמורה לכסף הכבד ששפכו
ואכן זה יגיע בדמות הפיצ'רים הרבים, האיכות ובעיקר התדמית.
האחרים ישכנעו את עצמם שזה "לא מוצדק" "זה מתקלקל" "לא אמינות יפנית" ושאר תירוצים בשביל לישון טוב בלילה. אכן אופנוע חלומות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נכון, זה לא פרארי להמונים, אבל:
א. במה המחיר שלו שונה מכל מכונית ממוצעת על כבישי הארץ? כשלכל אחד שיש שקל עשרים בבנק יש גם ג'יפון 2020 בחנייה לא קשה לארגן 170 אלף בשביל אופנוע.
ב. באירופה וארה"ב (דגש על ארה"ב) יש הרבה יותר אנשים שיש להם ממון לדבר כזה וזה לא נחשב בעינהם כמותרות יוצאות דופן.
תכלס- כל זה ב170 אלף? לא כזה בשמיים יחסית לאלטרנטיבות.
בואו נודה, זה לא שהאופנוע הזה מרגש בצורה יוצאת דופן ונותן ערך מוסך לרוכב שהוא מעבר לפרקטיות הבווארית. הנוסחה שלהם צפויה למדי בשנים האחרונות.
אם היה עובר לידכם ברחוב אופנוע מהדגם הזה, לא הייתם בוהים בו ואומרים: "וואו, איזה עיצוב! זה החלום שלי! בטח שווה 170 אלף"
כשעובר לידך אופנוע של הארלי, דוקאטי או MV Agusta, העולם עוצר והלסת שלך נשמטת.
לדעתי כאן נעוצה הבעיה, הוא יותר מדי כולבויניק פרקטי ופחות מדי נותן שואו. אופנועים שהם כולבויניקים פרקטיים יש מוצלחים מאוד במחירים נגישים יותר. הם יושבים על סגמנו שיש בו הרבה תחרות.
אגב, אני חושב שחטיבת המכוניות של BMW הרבה יותר מוצלחת מחטיבת האופנועים ומצליחים לרגש את הלקוחות שלהם.
מקווה שיתעשתו על עצמם ויחזרו קצת לשורשים.
אפשר לעצב אופנוע שהוא סוג של דו"ש מרגש יותר מבחינת הנראות שלו. כמו סדרת ה-R-nineT שלהם שנראית מדהים, בעיקר בגרסת הסקמבלר.
אגב, עד היום ה-R80GS מחסיר ממני פעימה ומהווה חלום שאני מקווה להגשים בעתיד.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
לא מבין אותך. הרי היית בחו״ל, רואה אתרים זרים באינטרנט, כנראה יודע חשבון.
אם אתה חושב שבעלי פורשה (בחו״ל) הם עשירים - יש לי חדשות בשבילך. 20,000 איורו בשביל אופנוע זה לא יקר מאוד. מחיר מספיק גבוהה להחשב פרימיום אבל מספיק נמוך למהנדס גרמני מצאוי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא יודע באיזה כמויות אבל לדעתי בהחלט בשביל למכור מספיק לקהל השבוי שלהם פלוס להוסיף עוד כמה לקוחות למאגר הזה.
אישית, לא מתחבר לז'אנר וספק גדול אם הייתי קונה אחד אם הממון היה מצוי בכיסי. אבל בתור אחד שיש לו כמה חברים שהממון מצוי בכיסם, וחלקם אפילו אוהבים את המותג, אז אני מאמין בלב שלם שהמוצר יימכר. לא כמו לחמניות בבוקר שאחרי פסח, אבל בהחלט בכמות שתספק את הוצאות המחלקה היצרנית.
בעלי פורשה בחו"ל הם בעלי ממון מעל לממוצע , כן אפשר לקנות משומש עם ים קילומטרים ביחסית זול אבל הטיפולים יקרים, במיוחד אם קנית פורשה זולה שדורשת ישור קו וזה לא הרבה יכולים להרשות לעצמם.
לעומת זאת הGSים נמצאים בכל מקום.
בזמן שפורשה עולה כפול 4 או 5 מרכב משפחתי הGS עולה אפילו פחות מכפול שתיים מאופנוע ממוצע ובמספר אבסולוטי של 20000 יורו הוא נגיש לרוב האוכלוסיה במיוחד אם אתה קונה אותו בתשלומים.