עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: ב.מ.וו S1000XR דור שני בהשקה עולמית

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    ב.מ.וו S1000XR דור שני בהשקה עולמית

    רגע לפני ההסגר נסענו לספרד לרכוב על הדור השני והמשוכלל של הב.מ.וו S1000XR - שהופך להיות חזק יותר, קל יותר, מודרני יותר ואלקטרוני יותר; איזו מכונת-על! המבחן המלא, הווידאו והגלריה - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-%...e%d7%99%d7%aa/


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    וואו, פשוט וואו, נשמע האופנוע המושלם!!
    רק המחיר כמובן... פחות. אבל זה מה יש.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    דוקטור, לא הזדקנת ביום

    בתור חובב קרבורטורים, האופנועים האלה נראים לי כמו משהו מ"בחזרה לעתיד". מה זה הלוח שעונים/מסך המטורף הזה??? וכמות הפיצ'רים לא נורמלית, כראוי לבווארים.

    הדבשת של היצור הזה פשוט מדליקה. בשילוב עם תנוחת הרכיבה, נראה כמו כלי שאפשר לרכב עליו ק"מ רבים בלי להתעייף.

    לדעתי הפרונט קצת משעמם ברמה העיצובית, יכלו להתאמץ קצת. אם מישהו מדבר עם הגרמנים, שיגיד להם להחזיר לעבודה את המעצבים של פעם.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    זה לא פרארי להמונים או פורשה מכונית העם, זה אופנוע פרימיום לקהל מצומצם ונבחר, BMW בחרה לשווק חלומות יקרים (מאד) לפלח מסוים ובעל אמצעים.
    יהיו כאלה עם חשבון עמוק שיקנו אותו בל למצמץ פעמים, בעיקר צעירים נבו רישיים, כאלה שעשו אקזיט מפואר, הם אולי לא רוכבים מעולים אבל יש להם מספיק
    כסף פנוי לקנות אופנוע עם ביצים כזה שגם מצביע על מעמדם, אחרים יאתגרו את מנהל הבנק, המוח היצירתי שלהם ויהפכו עולמות בכדי לרכוש אחד, בוגרי אופנועי
    סופר/היפר ספורט שיודעים לנהל 160 סוסים ויותר ורוצים משהו קצת אחר ומוכנים להתאמץ בשביל זה. אלה או אלה ירצו לדעת שיש תמורה לכסף הכבד ששפכו
    ואכן זה יגיע בדמות הפיצ'רים הרבים, האיכות ובעיקר התדמית.

    האחרים ישכנעו את עצמם שזה "לא מוצדק" "זה מתקלקל" "לא אמינות יפנית" ושאר תירוצים בשביל לישון טוב בלילה. אכן אופנוע חלומות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    נכון, זה לא פרארי להמונים, אבל:
    א. במה המחיר שלו שונה מכל מכונית ממוצעת על כבישי הארץ? כשלכל אחד שיש שקל עשרים בבנק יש גם ג'יפון 2020 בחנייה לא קשה לארגן 170 אלף בשביל אופנוע.
    ב. באירופה וארה"ב (דגש על ארה"ב) יש הרבה יותר אנשים שיש להם ממון לדבר כזה וזה לא נחשב בעינהם כמותרות יוצאות דופן.

    תכלס- כל זה ב170 אלף? לא כזה בשמיים יחסית לאלטרנטיבות.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    נכון, זה לא פרארי להמונים, אבל:
    א. במה המחיר שלו שונה מכל מכונית ממוצעת על כבישי הארץ?

    כי נהג הפחית הממוצע, עשיר ככל שיהיה לא יקנה אופנוע, רק אופנוען יקנה אופנוע יקר. ואופנוענים יש פחות
    ופחות מהם, אלה האופנוענים העשירים.

    כשלכל אחד שיש שקל עשרים בבנק יש גם ג'יפון 2020 בחנייה לא קשה לארגן 170 אלף בשביל אופנוע.

    בתנאי שאתה רוצה אופנוע, זה שיש לך כסף אולי אתה מעדיף לשרוף אותו בקזינו ולא תרכב בחיים על אופנוע?

    ב. באירופה וארה"ב (דגש על ארה"ב) יש הרבה יותר אנשים שיש להם ממון לדבר כזה וזה לא נחשב בעינהם כמותרות יוצאות דופן.

    שוב האופנוע הזה בניגוד לאחיו ה-G/S1250 מדבר לפלח מסוים מאד של רוכבים כסף הוא לא המדד פה זה הייחודיות שלו.

    תכלס- כל זה ב170 אלף? לא כזה בשמיים יחסית לאלטרנטיבות.
    אז לדעתך הם ימכרו בכמויות של ה- G/S1250 החדש?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    בואו נודה, זה לא שהאופנוע הזה מרגש בצורה יוצאת דופן ונותן ערך מוסך לרוכב שהוא מעבר לפרקטיות הבווארית. הנוסחה שלהם צפויה למדי בשנים האחרונות.

    אם היה עובר לידכם ברחוב אופנוע מהדגם הזה, לא הייתם בוהים בו ואומרים: "וואו, איזה עיצוב! זה החלום שלי! בטח שווה 170 אלף"

    כשעובר לידך אופנוע של הארלי, דוקאטי או MV Agusta, העולם עוצר והלסת שלך נשמטת.

    לדעתי כאן נעוצה הבעיה, הוא יותר מדי כולבויניק פרקטי ופחות מדי נותן שואו. אופנועים שהם כולבויניקים פרקטיים יש מוצלחים מאוד במחירים נגישים יותר. הם יושבים על סגמנו שיש בו הרבה תחרות.

    אגב, אני חושב שחטיבת המכוניות של BMW הרבה יותר מוצלחת מחטיבת האופנועים ומצליחים לרגש את הלקוחות שלהם.
    מקווה שיתעשתו על עצמם ויחזרו קצת לשורשים.

    אפשר לעצב אופנוע שהוא סוג של דו"ש מרגש יותר מבחינת הנראות שלו. כמו סדרת ה-R-nineT שלהם שנראית מדהים, בעיקר בגרסת הסקמבלר.
    אגב, עד היום ה-R80GS מחסיר ממני פעימה ומהווה חלום שאני מקווה להגשים בעתיד.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  8. #8
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    דוקטור, לא הזדקנת ביום

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אז לדעתך הם ימכרו בכמויות של ה- G/S1250 החדש?
    הם לא ימכרו בכמויות של הGS1250 כי זה לא GS1250 ואין לו את מקדם הפוזה של הGS1250.
    מה שכן מחלקת הצבע של BMW כנראה יצאה לחופשת קורונה מוקדמת, כי הצבע האפור הזה דומה לצבע של הלחם במטבח שלי.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    האחרים ישכנעו את עצמם שזה "לא מוצדק" "זה מתקלקל" "לא אמינות יפנית" ושאר תירוצים בשביל לישון טוב בלילה. אכן אופנוע חלומות.
    או,
    שהאחרים פשוט מחזיקים דיעה אחרת משלך וחושבים שכל הגאג'טים האלו מיותרים.
    אמינות? כל אופנוע הוא מקרה ספציפי, ואני אבטח בו אחרי כמה שנים על הכביש, בלי קשר לארץ המוצא שלו. ביום שבו אקנה אופנוע ב170 אלף ש"ח, האמינות תהיה במקום מאוד נמוך בסולם העדיפויות.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה לא פרארי להמונים או פורשה מכונית העם, זה אופנוע פרימיום לקהל מצומצם ונבחר, BMW בחרה לשווק חלומות יקרים (מאד) לפלח מסוים ובעל אמצעים.
    לא מבין אותך. הרי היית בחו״ל, רואה אתרים זרים באינטרנט, כנראה יודע חשבון.
    אם אתה חושב שבעלי פורשה (בחו״ל) הם עשירים - יש לי חדשות בשבילך. 20,000 איורו בשביל אופנוע זה לא יקר מאוד. מחיר מספיק גבוהה להחשב פרימיום אבל מספיק נמוך למהנדס גרמני מצאוי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אז לדעתך הם ימכרו בכמויות של ה- G/S1250 החדש?
    לא יודע באיזה כמויות אבל לדעתי בהחלט בשביל למכור מספיק לקהל השבוי שלהם פלוס להוסיף עוד כמה לקוחות למאגר הזה.
    אישית, לא מתחבר לז'אנר וספק גדול אם הייתי קונה אחד אם הממון היה מצוי בכיסי. אבל בתור אחד שיש לו כמה חברים שהממון מצוי בכיסם, וחלקם אפילו אוהבים את המותג, אז אני מאמין בלב שלם שהמוצר יימכר. לא כמו לחמניות בבוקר שאחרי פסח, אבל בהחלט בכמות שתספק את הוצאות המחלקה היצרנית.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    מה שכן מחלקת הצבע של BMW כנראה יצאה לחופשת קורונה מוקדמת, כי הצבע האפור הזה דומה לצבע של הלחם במטבח שלי.
    נראה לי שזה עניין של טעם. מהיכרות אישית, על ה RR החדש הצבע הזה מדהים. הרבה יותר יפה במציאות מאשר בתמונות ומוצלח יותר מהאדום

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    הם לא ימכרו בכמויות של הGS1250 כי זה לא GS1250 ואין לו את מקדם הפוזה של הGS1250.
    מה שכן מחלקת הצבע של BMW כנראה יצאה לחופשת קורונה מוקדמת, כי הצבע האפור הזה דומה לצבע של הלחם במטבח שלי.
    הצבע הזה להיט בגרמניה, כמעט כל היצרנים של הרכבים נותנים אפשרות להזמין את הרכב עם הצבע הזה ויש הרבה על הכביש.
    עניין של טעם אין ספק.

    לגבי המכירות במוו בעצמם לא רוצים שמשהוא ינגוס במכירות המלך GS הם בסה"כ יצרו כלי שיתן מענה לתת קטגוריה שהמולטי סטרדה התחיל

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    לא מבין אותך. הרי היית בחו״ל, רואה אתרים זרים באינטרנט, כנראה יודע חשבון.
    אם אתה חושב שבעלי פורשה (בחו״ל) הם עשירים - יש לי חדשות בשבילך. 20,000 איורו בשביל אופנוע זה לא יקר מאוד. מחיר מספיק גבוהה להחשב פרימיום אבל מספיק נמוך למהנדס גרמני מצאוי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בעלי פורשה בחו"ל הם בעלי ממון מעל לממוצע , כן אפשר לקנות משומש עם ים קילומטרים ביחסית זול אבל הטיפולים יקרים, במיוחד אם קנית פורשה זולה שדורשת ישור קו וזה לא הרבה יכולים להרשות לעצמם.

    לעומת זאת הGSים נמצאים בכל מקום.

    בזמן שפורשה עולה כפול 4 או 5 מרכב משפחתי הGS עולה אפילו פחות מכפול שתיים מאופנוע ממוצע ובמספר אבסולוטי של 20000 יורו הוא נגיש לרוב האוכלוסיה במיוחד אם אתה קונה אותו בתשלומים.

אשכולות דומים

  1. ב.מ.וו חושפת את ה-S1000XR החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 18:22
  2. השקה עולמית: דוקאטי היפרמוטארד 950
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-02-2019, 12:22
  3. השקה עולמית: ק.ט.מ 250/300EXC TPI – הזרקת דלק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-05-2017, 00:43
  4. מבחן השוואתי S1000XR VS multistrada 1200 dvt
    על ידי Mמהר בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 11:17
  5. ב.מ.וו s1000xr במבחן דרכים - סופרבייק בחליפת אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 16-08-2015, 20:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO