עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 18 מ 18

אשכול: ב.מ.וו S1000XR דור שני בהשקה עולמית

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בעלי פורשה בחו"ל הם בעלי ממון מעל לממוצע , .
    מעל ממוצע זה לא עשיר. יותר מזה - אפילו במחיר פי 4 מרכב ״רגיל״ זה די נגיש. תזכיר לי כמה עולה סקודה אוקטביה?


    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה

    בזמן שפורשה עולה כפול 4 או 5 מרכב משפחתי הGS עולה אפילו פחות מכפול שתיים מאופנוע ממוצע ובמספר אבסולוטי של 20000 יורו הוא נגיש לרוב האוכלוסיה במיוחד אם אתה קונה אותו בתשלומים.
    אופנוע ממוצע לא עולה 10000 אירו כי אין דבר כזה ״אופנוע ממוצע״. וספה זה אופנוע?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מעל ממוצע זה לא עשיר. יותר מזה - אפילו במחיר פי 4 מרכב ״רגיל״ זה די נגיש. תזכיר לי כמה עולה סקודה אוקטביה?




    אופנוע ממוצע לא עולה 10000 אירו כי אין דבר כזה ״אופנוע ממוצע״. וספה זה אופנוע?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אם היה נגיש הייתה רואה הרבה יותר מהן בפרברי העיר איפה שמעמד הבניים מתגורר והאמת בשכונה שלי אין אפילו אחת למרות שכולם גרים בבית פרטי.
    אתה מזכיר לי שלפני שעברתי לגרמניה כולם אמרו לי בארץ שכל גרמני שני נוהג במרצדס והם עולות כמו פורד פוקוס בארץ.
    הרבה ישראלים רואים מה קורה במינכן ומסיקים מסכנות על סמך עיר אחת שיש בה ריכוז עשירים גבוה.
    כך בחשבון שפורשה "הזולות" הן קטנות ומשמשות כרכב שני (דורש עוד כסף) והפורשה המשפחתיות כמו הSUV והפנמרה יקרות מאד.

    אופנוע ממוצע זה כמה אופנועים פופולארים בגרמניה חוץ מהGS שעושים ממוצע על המחיר שלהם, אני מנחש שזה יהיה באיזור ה10000 יורו כי מדובר על כלים כמו קוואסקי Z, הונדה NC, ימאהה טנרה, KTM 790, במוו F850, ימאהה MT09 ועוד

  3. #18
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ^^
    האומנם מכוניות פורשה הן הרבה יותר נגישות ביחס לישראל, אבל גם בגרמניה זו מוכנית מותרות לכל דבר בעניין.
    עניין של תחזוקה ומחירי חלקי חילוף משחקים פה תפקיד משמעותי אם אתה מעוניין להחזיק אחת.

    לגבי ה-S1000XR נראה שהוא משדר יותר אלגנטיות מהדגם הקודם שהיה יותר 'ערס' בעיצוב שלו בהתאם לתקופת החדשנות.
    חבילה נהדרת למחיר וגם הצבע בייבי-תכלת הזה משתלב לא רע באופנוע במיוחד כשמסתכלים ביחד על הסמל הבווארי (גם אם חושבים איך הוא יראה כשיש עליו שריטות טפו טפו טפו).
    הרבה נקודות זכות הייתי נותן ללוח השעונים שפשוט נראה פגז לטעמי.

    סה"כ ב.מ.וו עשו שדרוג ראויי לדגם היוצא.

אשכולות דומים

  1. ב.מ.וו חושפת את ה-S1000XR החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 18:22
  2. השקה עולמית: דוקאטי היפרמוטארד 950
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-02-2019, 12:22
  3. השקה עולמית: ק.ט.מ 250/300EXC TPI – הזרקת דלק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-05-2017, 00:43
  4. מבחן השוואתי S1000XR VS multistrada 1200 dvt
    על ידי Mמהר בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 11:17
  5. ב.מ.וו s1000xr במבחן דרכים - סופרבייק בחליפת אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 16-08-2015, 20:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO